Avatar billede nielslbeck Nybegynder
19. marts 2000 - 17:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Beskrivende subject

Hey, hvad med at lave nogle lidt mere beskrivende subjects på de e-mails man modtager fra Eksperten.dk. Nu er det nemlig så smart, at jeg har et Mobilix Wanadoo abonnement, og jeg får derfor en SMS hver gang jeg får en e-mail fra jer. Problemet er blot, at jeg ikke aner hvad e-mailen handler om, da jeg kun får afsender og subject oplyst i SMS'en!
Jeg synes derfor det ville være utrolig smart, hvis subjectet fx var lidt mere beskrivende.
Håber du synes om ideen.
Avatar billede mora Nybegynder
19. marts 2000 - 18:06 #1
Sådan et smart system har jeg også, der viser afsender, emne, og starten af body - det er nok til at se hvad mailen drejer sig om - også fra eksperten.dk

Men som så mange gange før, vil jeg også gerne have et brskrivende emne.
Avatar billede netsrac Praktikant
19. marts 2000 - 18:29 #2
Hvis man bruger tele dk sms server får man desværre ikke en del af bodyen, men kun emnet :( Så det kunne være godt hvis emnet var det samme som overskriften på spørgsmålet istedet for "information fra eksperten.dk"
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
20. marts 2000 - 08:50 #3
På Wanadoo får man kun afsender, subject og hvad mailen fylder..øv øv. Hvilken service bruger du til at se starten af body, mora?
Avatar billede mora Nybegynder
20. marts 2000 - 09:09 #4
WOL og DHT(WOL kan ikke sende til telia).
Avatar billede predict Nybegynder
21. marts 2000 - 08:39 #5
Det vil da også være smart ved alm. mail, da man så er fri for at rode alle modtagne mails igennem, men hurtigt kan få et overblik.
Avatar billede mora Nybegynder
21. marts 2000 - 09:39 #6
- Jepper -
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
25. marts 2000 - 09:14 #7
Håber admin har set det her...
Avatar billede admin Novice
28. marts 2000 - 16:01 #8
Det har jeg, og det kommer :)
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 16:05 #9
Det lyder bare godt, det ser jeg frem til...