Avatar billede thomasd Nybegynder
20. november 2001 - 11:08 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvor gemmes opdateringer

Gemmer XP ikke opdateringerne man henter fra windows update i en mappe eller lign.?
IE gemmes jo i en mappe når den hentes ned.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. november 2001 - 11:11 #1
De bliver kun gemt ganske kort tid i dit default temp bibliotek. Efter successfuld installation, bliver de downloadede filer slettet.

NanoQ
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 22:00 #2
Du kan rent faktisk med XP gå ind og vælge hvilke opdateringer du vil downloade, så de altid ligger på harddisken.
Kig her (ml. 20 - 23) for at se hvad jeg mener:
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 22:00 #3
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 23:31 #4
XP gemmer inst-filerne i et skjult dir... I følge mine erfaringer forsvinder de ikke bare... Jeg har nogle på min HD.
Skal jeg uploade dem til dig?
Avatar billede thomasd Nybegynder
21. november 2001 - 07:37 #5
Da jeg først har læst dit svar her til morgen John, har jeg desværre ikke set din løsning på mit problem.
Men hvis din ftp er oppe igen i aften vil jeg lige kigge.
>srv du behøver ikke uploade filerne, men hvis du kan fortælle mig, i hvilke dir.. filerne ligger ville det være helt i top.
Det er som heller ikke fordi det er et stort problem, men det ville være rart at have filerne liggende, når man skal køre flere maskiner op med XP, så man er fri for at skulle køre update hver gang.
Avatar billede thomasd Nybegynder
21. november 2001 - 21:56 #6
Hej John.
Det ser jo nydeligt ud, er der nogen speciel fremgangsmåde, når man skal hente dem ned på denne måde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2001 - 21:57 #7
nu kører jeg winme - skal lige have startet winxp op - skriver her hvordan du gør når det er gjort :)
Avatar billede thomasd Nybegynder
22. november 2001 - 06:59 #8
Det lyder bare godt.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 14:45 #9
... Gå op i Tools - Folder Options - View - sæt den til Show hidden files and Folders... Og så kan du se den skjulte dir, hvor filerne ligger...
Du skal ikke regne med at de ligger på dit c-drev, hvis du har flere partitioner... I mit tilfælde lå de på f-drevet - jeg har 4 partitioner :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2001 - 15:09 #10
Gå ind på http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp - vælg punktet - \"See also\" - \"Windows updater catalog\" - \"Find updates for Microsoft Windows operating systems\" - Vælg den version af windows XP/Whistler du kører - kik på search - nu kan du så vælge om det er \"Critical updates el. \"Recommended updates\" du vil downloade.

Simpelt, ikke sandt? :)
Avatar billede thomasd Nybegynder
23. november 2001 - 07:03 #11
Tak for svarene især dig John, det er en helt perfekt måde at downloade opdateringerne på.
> srv du får også lidt point.