Avatar billede teflonk Nybegynder
19. november 2001 - 14:07 Der er 4 kommentarer

Hvordan omgås anti-ban scripts?

Nogen der ved, hvordan man banner folk fra en channel, hvis de bruger ban-protection scripts? Hvis man de-opper dem, auth\'er deres script automatisk hos Q, så den vej virker ikke...
Avatar billede ulrich Novice
19. november 2001 - 14:13 #1
Well..

I remote skal du køre noget tjek på:

on 1:ban:#kanal: {
;her tjekker du hvem der bliver banned
}

og

on 1:unban:#kanal: {
;her tjekker om den person der blev bannet unbanner sig selv..
}

Mht Q scriptet.. Det kan du ikke gøre noget ved. Hvis folk alligevel er sat til at få +o af Q på kanalen, så kan der vel ikke ske noget ved at de auther sig igen?
Avatar billede teflonk Nybegynder
19. november 2001 - 14:16 #2
Det er netop det script der skal omgås... Der må ikke bruges scripts på chan, men det har han lidt svært ved at forstå... Derfor bliver jeg jo nødt til at omgå det script på en eller anden måde
Avatar billede knogle Nybegynder
19. november 2001 - 14:22 #3
Folk der ikke kender kanalen\'s regler, burde slet ikke ha\' @.
Avatar billede teflonk Nybegynder
19. november 2001 - 14:23 #4
Nej, det er muligt, men det er ikke mig, der har givet ham +ao. Men det er til gengæld mig, der har tænkt mig at råde bod på fejltagelsen, hvis der ellers er nogen, der ved hvordan det kan gøres.