Avatar billede wims Nybegynder
19. november 2001 - 11:20 Der er 3 kommentarer

grafikkort

jeg har en comp. amd 750 og den har altid virket. Mit gratikkort er et geeforce 1 m. 32 mb ram. Jeg ville opgradere min driver til kortet, derfor downloadede jeg en nyere version af driveren. Jeg afinstalerede den gamle, det skulle man, og instalerede den nye. Da jeg rebootede computeren kunne den ikke længere finde mit grafikkort. I enhedshåndtering stod der at plug and play bios´en ikke virkede korrekt. Jeg fjernede derfor plug and play bios fra systemet, i håb om at kunne instalere det korrekt. Dette er ikke muligt. Det er heller ikke muligt, at afinstallere den nye driver til kortet, da maskinen fortlææer mig at et sådan fort ikke findes (asus agp 6600-6800)

Er der noget jeg kan gøre?? Evt. i biosopsætning eller overhovedet.

  Venlig hilsen Thomas Wimmer
Avatar billede face Nybegynder
19. november 2001 - 11:50 #1
Forkert kategori..

Har du prøvet at resete bios?? Det kunne jo være at der var noget gylle i den...
Avatar billede face Nybegynder
05. december 2001 - 10:13 #2
Luk venligst spørgsmålet hvis du har fået svar nok!
Avatar billede qurzyx Nybegynder
12. december 2002 - 13:10 #3
Og efter som det er et gammelt GeForce skal du ikke bruge de nye nVIDIA drivere (Hvis det er dem du har prøvet) Da de kun laver mere skade end gavn..
Hold dig til nVIDIA Detonator driver under 12.*