Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. november 2001 - 20:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

undertekster

hvor finder man undertekster til divx film
jeg har en gammel japansk film som jeg gerne vil se
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 20:51 #1
Du kan være heldig at finde dem på engelsk på www.divxsubtitles.net , men de findes helt sikkert ikke på dansk.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. november 2001 - 21:02 #2
nej men engelsk er også helt fint
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. november 2001 - 21:14 #3
kender du andre sider
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 22:46 #4
Den side er den med de fleste og de bedste...men ellers så prøv www.divx-digest.com

Findes den ikke et af de steder kan du ikke få dem.

Hvad er titlen på filmen?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. november 2001 - 23:28 #5
crounching tiger hidden dragon. jeg fandt dem og jeg har prøvet www.divx-digest.com
og der har jeg downloadet en der kan lave undertekster i media playeren http://www.cooolsoft.com/download/DSD.EXE
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 23:36 #6
Gammel japansk film? *G*

Så vidt jeg ved et Crouching tiger hidden dragon en kinesisk film fra sidste år..
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 00:02 #7
jaa okey gammel og gammel. men jeg tænkt kender du sådan et subtitles program som bare virker for det jeg lige har downloadet virker sgu som jeg vil ha det til
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 00:07 #8
BSPlayer virker lige til guld

Læs mere og download det på www.divxit.dk (jaja, alt for meget reklame)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 00:15 #9
prøver det lige
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 00:36 #10
fed nok det virker men okey måtte prøve med 3 forskellige men det virker. når jeg henter under.... er der så nogle formater der er bedre end andre BSplayer understytter vist de fleste formater
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 00:49 #11
hvordan får man den til at husk at teksten skal være hvid og ik sort
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 01:11 #12
ahh sån

tak for hjælpen selvom der ik lige var flere points at gør godt med
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 01:22 #13
Helt iorden :) Fed afspiller ikke?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. november 2001 - 02:12 #14
jo rimlig god. jeg har lige prøvet med final fantasy og et par andre og det virker fint
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 02:20 #15
g\'nat