Avatar billede maxium Novice
17. november 2001 - 12:21 Der er 2 kommentarer

for mange point på eksperten

jeg vil mene at der bliver givet aaaaalt for mange point ud på eksperten fx: http://www.eksperten.dk/spm/134972 så jeg syntes at admin skulle lave den hvor man selv vil besteme point skal højst kunne gå oå til 120 og der hvor der står
15: let
30: medium
60: svær
der skulle også komme en der hedder 120: meget svær
og jeg har fundet dette link:
http://www.rush.dk/for_mange_point.php
så er i med på at sige det til admin
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 12:25 #1
Én gang til ( http://www.eksperten.dk/spm/135001 ):

Folk må i sidste ende selv bestemme over deres point, og hvis de mener noget haster helt ufatteligt meget, så er 150 point da OK; det må være deres egen sag!
Men 1000 point er som at kaste penge i grams, da det ikke tog mig mere end 5 minutter at løse det lille problem! Desuden giver det et dårligt indtryk for nye brugere, hvis de tror, at man skal give 1000 point for at få et godt haste-svar. Og det er jo helt forkert, jeg hjælper da gerne til i spm, hvor der kun er 5-10 points på højkant! Jeg er på Eksperten for at lære mere om programmering og internettet i det hele taget, points betyder ikke det store for mig. Men her skal være rart at være, ellers gider jeg ikke mere!
Så lad være med at overdrive, hvis Eksperten skal fortsætte den gode stil!!!
Avatar billede maxium Novice
17. november 2001 - 12:32 #2
phoenixv> lukkede den anden pga forkert kategori :-)