Avatar billede klatten Nybegynder
16. november 2001 - 23:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Det nye eksperten

Først vil jeg sige tak for et godt forum!

Så vil jeg sige: glæder mig meget til at se, hvad ljweb og nil.dk kommer frem til mht det nye eksperten.dk

Forslag som måske kunne tages til efterretning:

1. Menuen med nyeste spm måtte meget gerne indholde mere en 5 spm. Evt noget man selv kan konfigurere i indstillinger.
2. Mulighed for hurtigt at se om en given bruger er logget ind/online
3. En eller anden løsning, der kan mindske/eliminere folk der misbruger eksperten med snyd/spam/crack osv.

Der 30 point på, som jeg vil donere til ljweb og nil.dk (så jeg ved at de har læst dette)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 23:22 #1
klatten : Lars og Mads står kun for design. Det eneste de skal aflevere er en .psd-fil - dine forslag må gå videre til admins. :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. november 2001 - 23:24 #2
1. Det kan du allerede selv
Avatar billede klatten Nybegynder
16. november 2001 - 23:25 #3
n0rmality
Ok, var jeg ikke klar over. Troede bestemt at Hr Jensen skulle kode skidtet også, da han da vist er noget at en php ekspert.
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 23:28 #4
klatten : Nej, den opgave har han vist ikke fået - omend han vist gerne ville. :)
Avatar billede klatten Nybegynder
16. november 2001 - 23:30 #5
bjarke-b
Hvor?

Jeg mener menuen i venstre side, hvor de 5 allernyeste spm (i alle kategorier) står!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. november 2001 - 23:45 #6
klatten > Ahh ok ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. november 2001 - 04:11 #7
*g* som Parazilty så smukt siger det, vi leverer design... Funktionalitet er admins domæne og adresser det til dem :) Men det er læst :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. november 2001 - 21:50 #8
ljweb >> Du mener vel n0rmality? Eller kan I ikke holde styr på alle jeres brugere *griner*

klatten >> Som Lars så rigtigt skriver så er det udelukkende design i form af en psd-fil vi leverer.
Avatar billede klatten Nybegynder
20. november 2001 - 11:56 #9
Hmm, så sidder jeg jo og lover point til de forkerte folk. Held og lykke med jeres design!
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. november 2001 - 12:03 #10
*loool*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
20. november 2001 - 20:37 #11
ååårh ja.... helt ærligt... ;o)
Avatar billede klatten Nybegynder
21. november 2001 - 08:52 #12
hvad ?.... føler I Jer snydt nu, eller hvor vil I hen med de kommentarer?
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. november 2001 - 09:00 #13
ikke specielt :) mere af din \"research\" bag dette indlæg :))