Avatar billede daiz Nybegynder
16. november 2001 - 22:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forslag til ændring ... giv jeres mening

Jeg har to hurtige her til admin ...

Som jeg gerne vil høre, hvad andre mener om ...

Indsættelse af et refresh script så man ikke selv skal opdatere nye spørgsmål siden hele tiden selv :)

Fin banner i toppen ... Jeg har støttet den, men hvis der bliver overskud kunne det jo holde geisten oppe at give en gave en gang om året til det bedste citat om eksperten (Det i toppen til højre)

Keep up good work :)

John Daiz.dk
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
16. november 2001 - 22:52 #1
det der med refresh...Det ville være provokerende hvis man skrev noget... Så forsvandt det...
men det der med det bedste citat.. ? VIl du have en belønning der.. Nu er eksperten.dk jo gratis så jeg tror ikke du kan få noget for at være her
Avatar billede daiz Nybegynder
16. november 2001 - 22:56 #2
Ikke stor flot gave, men en lille event ... en gang om året bliver det bedste citat belønnet med whatever til et par hundrede bobs --- ikke noget stort, men et event i sig selv, så kan de også score noget PR på det og måske komme i Tv mm

Refresh scriptet skulle selv følgelig ikke køre inde i strengene kun på siden (jeg sidder og opdatere hele tiden for at se og der er kommet noget jeg kan svare på) med spørgsmål (Lige som fx chat.ofir.dk, hvor chatten \"ruller\" ned hele tiden.
Avatar billede klatten Nybegynder
16. november 2001 - 22:57 #3
En belønning kunne jo være i form af point!
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
04. december 2001 - 01:10 #4
daiz> Her er et par hints.

I link til denne side står http://www.eksperten.dk/spm/134898
hvis du teller tal et op kommer du hen til
det næste spørgsmål det er lidt hurtiger end
spørgsmåls siden.

Et andet hint er at sorter spørgsmålende
efter antal af indlæg sådan at dem med færest
indlæg står først.

Så får man typisk en liste med 0 indlæg og
man kan bare gå i gang med at besvare spørgsmål.

Knud
Avatar billede fynbo Nybegynder
04. december 2001 - 14:52 #5

1) Maks. point bør være 100, ellers går over på Sharksforum.

2) Titlen skal være beskrivende for selve spørgsmålet, og ikke bare være \"Hjælp mig\", \"Hvordan???\",\"Fejl!!!!\"

3) Skal der give point ekstra til en bruger, skal titlen være \"Point til <Navn>\" og i spørgsmålet, skal der laves en henvisning til spørgsmålet, der referes fra.

4) Kun én profil, fat det nu! Der er stadig mange der kører med to eller flere profiler, nogen gange opdages det.

5) Skoleopgaver kan indsendes på skolenet.dk, opgavecentralen.dk eller en anden lektie orienteret side. Flere og flere spørgsmpl lyder på, hvordan man fx. løser \"-13x+86=0,077+2,385\"
Eller bør der oprettes en særskilt kategori, til skoleopgaver.

6) Ofte er det irriterende for spørgeren, at stiller man fx. et spørgsmål om Netværk mellem Mac og  PC, udvikler spørgsmålet sig til et helt debat forum, istedet for at hjælpe brugeren. Dette er en af de gode ting ved eksperten, de mange debatter som hele tiden kører. Desværre kører de ofte i spørgsmål som endnu ikke er besvaret, og hvor der sidder en person bag, og venter på spørgsmålet.

Sidst, men ikke mindst
7) Lad være med at oprette spørgsmål, som allerede findes. Desværre blev Alvions søgefunktion skrottet, eller også har Jacob og Andreas ikke fået implementeret den endnu, så det kan være en smule svært, at søge efter allerede stillede spørgsmål. Google søgningen er ikke ligefrem den bedste søgning man kan få :-)