Avatar billede pantkongen Nybegynder
16. november 2001 - 17:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Speedtream 2601 fra teleskod

HEJSA  !

Har lige fået en router fra TDC, men jeg kan ikke connecte til forskellige ftp servere og edonkey ?
Jeg har prøvet at åbne nogle porte, men nej, den vil bare ikke, hvad skal man gøre ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
16. november 2001 - 17:20 #1
du skulle gerne kunne connecte til en ftp server

da dette er udgående trafik
Avatar billede bruger34 Nybegynder
16. november 2001 - 17:37 #2
edonkey skulle du også gerne kunne connecte til, men du skal selv indsætte servere, da dem som er defineret af E selv er gamle
Avatar billede marz* Nybegynder
16. november 2001 - 17:37 #3
jeg har lige installeret en tilsvarende fra telefuck, og jeg havde ikke nogen problemer, udover at jeg havde atm kort før og de havde glemt at lave det om til en router på centralen, emn et hurtigt tlf. opkald og 1 time senere var jeg på :)
Avatar billede pantkongen Nybegynder
16. november 2001 - 17:58 #4
hmm, jeg har resetet routeren, og tele skod har konfigureret min forbindelse til router, men satans, det virker bare ikke med edonkey, FTP er ok nu :)

Jeg tror også det kunne have noget at gøre med at routeren sidder på min hub 100mb, og går ud til 3 pc\'er hvor den ene er min, skal man ikke gøre noget specielt for at den så \"router\" portene ud til mig ??

Jeg ved en masse om netværk, men intet om routerer *G*

til mars, jeg havde også atm kort før
Avatar billede vejgaard Nybegynder
16. november 2001 - 18:05 #5
jeg har faktisk samme config som dig , med 3 computere og en 100 mb hub.
Jeg connector til edonkey uden problemmer
jeg tror du har sat edonkey forkert op er det version .57 du bruger ???
jeg kan tilgengæld ikke sætte en counterstrike server op , det fatter jeg ike hvordan man gør.
men check evt www.dsl-faq.dk
der står en masse om adsl og speedstreameren.
Avatar billede pantkongen Nybegynder
16. november 2001 - 18:06 #6
ja, det er den nyeste version af edonkey, har lige hentet den :)

Prøver den side engang tak for hjælpen :)
Avatar billede bruger34 Nybegynder
19. november 2001 - 08:52 #7
du skal selv definere/indsætte edonkey server
serverlisten finder du her: http://217.162.88.132/pl/serverlist.pl
uofficial faq finder du her:
http://edonkey2000.n3.net/faq
Avatar billede pantkongen Nybegynder
19. november 2001 - 14:49 #8
Takker :)