Avatar billede win32cih Nybegynder
16. november 2001 - 14:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

sluk

hvorfor slukker miin computer ikke af sig selv i og det er m$2Kpro og et fuldt under støttet ATX system jeg har..
Avatar billede maxwell Nybegynder
16. november 2001 - 14:16 #1
setting i reg. kan ikke lige huske hvor... 2 sec.
Avatar billede maxwell Nybegynder
16. november 2001 - 14:24 #2
søg efter PowerdownAfterShutdown og ændre værdien (1/0)
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 16:06 #3
Eller gå ind i Kontrolpanelet - Powerstyring, se efter om APM er sat til, det kan du også se i bios under Powermanagement!
Avatar billede dhans Nybegynder
16. november 2001 - 16:51 #4
Jeg vil tro at din bios er for gammel til det med windows 2000
jeg syntes du skal prøve atkøre en BIOS Update på din computer.
Avatar billede the_email Nybegynder
16. november 2001 - 16:54 #5
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Strømstyring, vælg fanebladet AMP, og sæt et flueben i den lille firkant, kan du ikke det skal du trykke på Tilføj Hardware og tilføje den der.

TheEmail.
Avatar billede the_email Nybegynder
16. november 2001 - 16:54 #6
Svar
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. november 2001 - 17:01 #7
jeg har nu kigget efter mit faneblasd der skulle hede AMP men kan kun finde
Strømstyringsmodeller, Avanceret, Dvale pg UPS
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 17:22 #8
Hvad siger din bios, har du APM eller ACPI enabled?
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 17:32 #9
Hvis alt andet slår fejl så prøv dette;
---------------------------------------------------------

Boot på Win2k CD\'en
Når du ser beskeden \'Press F6 to install.... osv.\' trykker du på \'F5\'
Lidt efter får du et nyt billede, hvor du kan vælge typen på computeren.
Scroll op til punktet \'Advanced Configuration And Power Interface (ACPI) PC\' og tryk \'Enter\'

I det næste billede du får, skal du så vælge \'Setup\' (Enter) - \'I Agree\' (F8) - og så Repair (R)

Nu bliver der så lavet en repair, men med ACPI understøttelse.
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. november 2001 - 17:32 #10
Men se lige om din computer understøtter ACPI inden du går i gang!
Avatar billede the_email Nybegynder
16. november 2001 - 17:58 #11
Det kunne være under Avanceret, tjek hvilke ting du kan slå til og fra, eller kør Tilføj ny hardware og se om den finder noget med APM.
Avatar billede win32cih Nybegynder
21. november 2001 - 21:58 #12
efter alle desse råd DER IKKE HJELPER jeg jeg gået tilbage til m$98se
Avatar billede win32cih Nybegynder
21. november 2001 - 21:59 #13
dette opslag vil jeg ikke længer ikkke efter.....