Avatar billede godik Nybegynder
15. november 2001 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Databaser

Når man ønsker at oprette en ny tabel i en database med CREATE Table_name, hvordan kan man så sikre sig, at den ikke allerede eksisterer ?
Avatar billede tmceu Praktikant
15. november 2001 - 16:09 #1
Kommer an på hvilken database du anvender. På SQL Server kan du eks. kontrollere om den findes ved at lave flg. SELECT Name FROM Sysobjects WHERE Name = \'TabelNavn\'
Avatar billede godik Nybegynder
15. november 2001 - 16:55 #2
Hmmm  jeg vender lige tilbage senere - men tak so far.
Avatar billede godik Nybegynder
10. februar 2002 - 21:51 #3
tak igen