Avatar billede kia Nybegynder
15. november 2001 - 12:13 Der er 7 kommentarer

fra avi til mpg

Når jeg ekspoterer en avi fil i Premierer til en mpeg fil og det er et klip på mere end ca. 30 sekunder, har jeg problemer med at \"filmen knækker\" billedet hakker o.l. er der nogen der ved hvordan jeg løser det problem ?
Avatar billede cablecat Nybegynder
15. november 2001 - 16:05 #1
du kan jo bruge en anden mpg encoder:
http://www.tmpgenc.com/e_enq.html
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. november 2001 - 22:10 #2
Først kunne det være interessant at vide hvilket program du bruger til at konvertere/eksportere dine mpeg filer i.
Derudover lyder det underligt.
Jeg tror at jeg ville forsøge at afspille en af disse hakkende mpeg filer på en anden maskine, eventuelt en kammerats - det kunne være noget med dit codec der er mystisk!
Avatar billede m-lab Nybegynder
15. november 2001 - 22:13 #3
cgleerup: Ska\' du ikke snart i seng...?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
16. november 2001 - 08:27 #4
>> Jo!, men jeg havde nogle problemer med en maskine som baer skulle virke idag!
Avatar billede outsider Nybegynder
20. november 2001 - 07:43 #5
Nej, jeg tror ikke det er Premiere. Jeg bruger selv Panasonic MPEG til Premeire 6.0 og det er en fantastisk flot kvalitet. Den arbejder også hurtigere en mange af de andre MPEG encodere. Hvilket program bruger du afspille den endelige fil? Har du en hardware mpeg decoder?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. februar 2002 - 10:52 #6
www.tmpgenc.com
her er den en kompressor der sparker r..

den er faktisk ganske højt rated de steder hvor man anmelder den slags, og jeg mener du kan downloade en funktionsdygtig trial - så kan du i hvertfald se om det er der problemet ligger!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:05 #7
mon du har kunnet bruge nogle af svarene ?