Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 18:51 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Jeg HADER popup-ads

Helt ærligt, var det nødvendigt? En af Danmarks bedste sider har lige forringet sin brugervenlighed med en enkelt linie kode. Jeg ved det, der FINDES popup-killers og det ER trange tider for reklamebetalte sider osv... men jeg giver sgu mit klik om dagen.
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 18:54 #1
Hvor er det så du vil hen???

OG, er det experten.dk du snakker om???
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 18:54 #2
Ja, det er mystisk.

De tre første sider jeg loadede på Eksperten var der den samme popup-ad på. Men nu er der ingen, uanset hvilken side jeg er inde på. Er jeg ved at blive skør?
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
13. november 2001 - 18:55 #3
Mon ikke du har haft en browser kørende i baggrunden med en anden side ?
Avatar billede zarthax Nybegynder
13. november 2001 - 18:56 #4
Da jeg loggede på nettet idag, var Eksperten det 1. mål og jeg fik osse en popup :( .. 3 af slagsen

Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 18:57 #5
Troede jeg også... men det var ikke tilfældet. Det var sider på mit eget domæne, egen server, og jeg benytter ikke den slags. Og så min webmail, men den er engelsk, og popuppen var dansk.
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 18:58 #6
Strange....realy strange....
Avatar billede dsweb Nybegynder
13. november 2001 - 18:59 #7
Nu skal jeg fortælle dig hvorfor du kommer med dit dumme spørgsmål... Jeg hjar CoolSpil.dk med 5000 besøgende om dagen. det er dejligt... bare ikke at jeg skal give 89,- om dagen for 3 gb trafik. Som du siger : jeg giver sgu mit klik om dagen. Og det er dyrt for siderne, hvis du bare gad at klikke bannerne havde vi ikke behøvet at blive så desperate at vi putter pop ops på !!!
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 19:02 #8
OK, så fortæller jeg dig det her: hver eneste gang jeg ser en popup har jeg lyst til at kvæle den person der har kodet den ind. Jeg klikker ALDRIG på popups. Irriterede besøgende er det eneste resultat den slags giver.

Jeg klikker skam på bannerne. SÅFREMT jeg mener at siden er min tid værd.
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. november 2001 - 19:06 #9
Jeg har samme holdning som avlund.. Popups er skapt af fanden i vrede... Det giver ikke andet en irreterende besøgende...
Avatar billede dsweb Nybegynder
13. november 2001 - 19:06 #10
Ja ja... Det gør i jo aldrig 29 ud af 1000 klikker på et banner. Ikke helt rigtigt hvad du siger... Det er derfor alle de store sider er på freepaq, de kan ikke betale udgifterne selv... Snart kan jeg heller ikke :( Hellere utilfredse kunder end ingen side !
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 19:10 #11
Jeg har lige kigget på dine stats, dsweb...

Profilen er oprettet for 75 dage siden.
Du har i det tidsrum klikket 3 gange på et Eksperten-banner.

Det er IKKE min intention at gøre det her til en gang mudderkastning. Jeg vil bare lige påpege, at du gerne må feje for egen dør først.
Avatar billede tigger Nybegynder
13. november 2001 - 19:10 #12
Ok folkens hvem kan så komme op med en alternativ metode at annoncere på, hvor både brugere, annoncører og site-owners er tilfredse?
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 19:11 #13
Men det er rigtigt, at reklamebetalte sider er passe. Popups eller ej. Der må andre metoder til.
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 19:12 #14
Jeg synes at Ekspertens metode er smart. 1 point for et klik - så får både webmastere og brugere noget ud af det. Hvad annoncøren angår, well, det er ikke hans synspunkter vi forsvarer her nu, vel?
Avatar billede avlund Nybegynder
13. november 2001 - 19:13 #15
Eller, det vil sige at den VAR smart, indtil de diabolske popupads begyndte at vise deres modbydelige fjæs.
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
13. november 2001 - 19:15 #16
Ok...det er sq rigtigt nok med den pop-up. Slettede lige alle temp. inet files og cookies og så kom der sq også en pop-up her.
Avatar billede tigger Nybegynder
13. november 2001 - 19:19 #17
Men vi kan vel blive enige om at pop-ups ikke ligefrem styrer for vildt?
Men når klikraten på bannere er så lav (1:1000 el lign) hvad er så ideen med dem? Undersøgelser viser jo at folk ignorerer dem!

Hvad kan en I-net side egentllig tjene penge på?
Avatar billede dsweb Nybegynder
13. november 2001 - 19:22 #18
Hmmm jeg tjener 1400 kr. på pop ops om måneden. og kun 3000 kr. på bannere Dem har jeg 4 af
Avatar billede avlund Nybegynder
15. november 2001 - 17:46 #19
Nå, never mind.