Avatar billede krause Nybegynder
12. november 2001 - 19:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galt med en PC...

som viser forkert dato - f.eks. på en kalender i javascript og forkert tid på en nedtællingscounter (også et javascript)?

Mvh.
Krause
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
12. november 2001 - 19:55 #1
Check din dato i windows og i bios, den er nok forkert et af stederne.
Avatar billede krause Nybegynder
12. november 2001 - 20:00 #2
Beklager jeg kom til at afvise svar fra dj_saw. Det var ikke meningen. Nu er det ikke min PC, det handler om, og jeg har fortalt om Windows - men i bios - det ved jeg ikke, hvordan man gør?

Mvh.
Krause
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
12. november 2001 - 20:02 #3
når du genstarter maskinen skal du oftest trykke del for at komme ind i bios. Der er nogle menupunkter som du kan gå ind i. Kig rundt og find det sted hvor der er angivet tiden og ændre det til den rigtige. Bare husk ikke at ændre noget andet, det er meget vigtigt. Håber det lykkes.
Avatar billede krause Nybegynder
12. november 2001 - 20:06 #4
Tak - jeg giver dit svar videre, så ved jeg ikke, om hun kan finde ud af det.

Mvh.
Krause