Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2000 - 03:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bookmark-Feature til spørgsmål

<ole>
Jeg har i min OutLook en mappe, der hedder 'Eksperten-GemmeGuf'. Den indeholder mails herfra om spørgsmål, jeg mener, jeg kunne få brug for senere. Da der ikke står noget i 'Subject', er det ved at være et pænt arbejde at finde et bestemt spørgsmål.
Kunne man ikke tænke sig en bookmark-funktion, der kunne lagres sammen med éns øvrige brugerdata? Evt. med mulighed for selv at navngive det enkelte bookmark.
Det kunne i hvert fald gøre MIG glad ;-)
/VH
</bole>
Avatar billede mora Nybegynder
14. marts 2000 - 08:56 #1
Du kan da bare gemme dem i foretrukne
Avatar billede olebole Juniormester
15. marts 2000 - 02:40 #2
Helt rigtigt mora, men der slæber jeg i forvejen rundt på det halve internet :-))
Uden der behøver at gå totalt Yahoo-Mail eller online-TimeManager i den, ville det da være en meget fed funktionalitet at kunne tilbyde 'stamkunder' i et forum. Som et lille 'sexy' tilbud i den blå menubar.
Eksperten er vel også en slags produktudvikling for 'GodAdmins' firma, og ude på den store kybernetiske markedsplads gælder det om at kunne præstere så mange features som muligt, der stryger brugerne med hårene. Det behøvede ikke engang at fylde ret meget i databasen.
Avatar billede admin Novice
02. april 2000 - 15:15 #3
Tak for dit forslag, jeg skal overveje det.
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2000 - 04:30 #4
Tak ;-)