Avatar billede omen Nybegynder
11. november 2001 - 17:32 Der er 1 løsning

3D grafikproblemer

Jeg har det problem, at grafikken i 3D-spil, ofte er gnidret og uklart. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg har disse problemer, da mange af de spil som jeg har oplevet det med, ser fint og glat ud på andre PC\'ere. Eksempler på spil hvor det forekommer, kan bla. nævnes Quake 3, No One Lives Forever og det senest FIFA 2002. Det er specielt, når noget er langt væk, at grafikken ligesom slår fejl, og samtidig er det altid på overflader. Det er lidt svært at forklare, så jeg har lagt et par sreenshots af det ud, så i kan se hvad jeg mener. Det er ligesom der kommer små linier i grafikken.
Min computer er en P2 400, Asus P2B-b, 256 RAM, RivaTNT2(Diamond), Windows 2000. Nyeste drivere, DirectX og det har ikke noget at gøre med de individuelle indstillinger i spillene. Jeg har lagt nogen friske screenshots af FIFA 2002 op, så i selv kan se. Jeg har næsten altid haft problemet, også dengang med mit Voodoo 2, RivaTNT og nu RivaTNT2. Kan det have noget med mine bios indstillinger?

www.dug.adsl.dk/omen/1.JPG
www.dug.adsl.dk/omen/2.JPG
www.dug.adsl.dk/omen/3.JPG
www.dug.adsl.dk/omen/4.JPG
www.dug.adsl.dk/omen/5.JPG
www.dug.adsl.dk/omen/6.JPG
Avatar billede omen Nybegynder
11. november 2001 - 18:33 #1
Starter forfra på Generelt:Fri Debat
!