Avatar billede maxium Novice
10. november 2001 - 17:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lukkede spm

vil det en ide at admin lavede sådan at man kun kunne have fx 10 spm åbedene af gangen så vil der jo være mange spm der vil blive lukket
Avatar billede jefa Nybegynder
10. november 2001 - 17:03 #1
Lyder som en god ide.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2001 - 17:04 #2
10 er alt for mange. 3 eller 5 synes jeg er bedre.
Avatar billede prodic Mester
10. november 2001 - 17:05 #3
Med den mængde spørgsmål der ryger igennem systemet ville folk ret hurtigt blive træt af det system.
10 spørgsmål ryger der jo hurtigt igennem systemet og dermed videre på den næste liste.

Ikke særligt brugervenligt. Det ville heller ikke lukke flere spørgsmål - folk svarer ikke jo ikke kun på spørgsmål fra \"nyeste\" listen.
Avatar billede hojben Novice
10. november 2001 - 17:05 #4
Enig....
Avatar billede prodic Mester
10. november 2001 - 17:05 #5
hmmm - er det egne åbne spørgsmål vi snakker om??

Troede det var generelt.
Avatar billede maxium Novice
10. november 2001 - 17:07 #6
10 var jo kun et fx men 3 er rimligt
Avatar billede maxium Novice
10. november 2001 - 17:07 #7
er der vil sende en mail til admin med url til denne side
Avatar billede hojben Novice
10. november 2001 - 17:11 #8
Hvis 3 er rimeligt.. skulle du så ik ta og lukke dine egne spørgsmål? pt 7 åbne :)
Avatar billede maxium Novice
10. november 2001 - 17:13 #9
jov men med det så ville det jo også være nemmer for mig at jeg fx ikke måtte lave flere spm før at de andre er lukkede
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
13. november 2001 - 19:51 #10
Jeg er ikke med er det sådan at hvis der er ti åbne spørgsmål og der er en der stiller et så lukker det ældste Automatisk
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
15. november 2001 - 11:14 #11
Jeg har forstået det på den måde, at man ikke må stille spørgsmål hvis man har et bestemt antal med svar på åbne. Jeg syntes det er en god ide, da der tit er folk der ikke accepterer de svar de får men bare kører videre.
Avatar billede maxium Novice
17. november 2001 - 11:53 #12
tobias_cool> nej brugeren skal lukke sine egene spm men hvis at de har fx 10 så kan de ikke oprette flere intil at de har lukket nogle af de andre
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
18. november 2001 - 11:32 #13
Maximum, okay så lyder det som en god idé