Avatar billede orca Nybegynder
10. november 2001 - 16:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Egne åbne spm

Ofte sidder jeg med adskillige hundrede point ude på alverdens forskellige åbne spm. Derfor er det meget fedt at få en mail som minder mig på at lukke dem, efter noget tid. Men kan man ikke få en liste over \"Åbne spørgsmål\" inde under ens profil? Ligesom spårgsmål du har oprettet osv. Så vil man meget lettere kunne løbe ens åbne spm\'s igennem og lukke dem.

Mvh Mark
Avatar billede prodic Mester
10. november 2001 - 16:09 #2
Du kan sortere dem efter status, og få listet de åbne af den vej.
Klik på @\'et og kig efter flagene der indikerer de åbne spørgsmål.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. november 2001 - 16:10 #3
http://www.eksperten.dk/info_beskrivelse.phtml#sorteringafkategorier

\"\"Sortering af kategorier\"
Denne funktion finder du under hver kategori, og er særlig brugbar hvis du er på jagt efter ubesvarede spørgsmål. Det kan også bruges mere generelt, hvis du vil have spørgsmål og indlæg præsenteret, efter nogle andre kriterier. Du kan enten klikke på \"@\", \"åbne spm.\", \"point\", \"dato\", eller \"indlæg\", hvorefter spørgsmålene sorteres efter dette kriterie. Klikker du på samme symbol to gange med et kort mellemrum, \"vendes\" rækkefølgen, så du ser dem fra den anden ende. Eksempel: nyeste spørgsmål først, eller ældste spørgsmål først.\"
Avatar billede orca Nybegynder
10. november 2001 - 16:27 #4
hmm, jeg er åbenbart bare langsomtopfattende :) - jeg har først set den funktion nu, tak.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. november 2001 - 16:32 #5
Flot at du følger op på dine egne spørgsmål, det var der mange der kunne lære noget af ... :)
Avatar billede orca Nybegynder
10. november 2001 - 16:33 #6
hehe, ja - helt enig