Avatar billede eddie-dk Nybegynder
10. november 2001 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CD-RW brænding

Jeg har lige fået en LiteON cd-brænder. Jeg er dog kommet til at kopiere en fil forkert på et CD-RW medie. Problemet er så bare: hvordan sletter jeg det som jeg havde kopieret? Jeg har prøvet at brænde ovenpå men så siger den at der ikke er plads
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
10. november 2001 - 16:01 #1
Er der ikke en funktion i dit brænderprogram der hedder Erase ?

/Jakob
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 16:02 #2
I Nero vælg i menuen:

CD-brænder -> Slet CD-ReWriteable
Avatar billede eddie-dk Nybegynder
10. november 2001 - 16:03 #3
Jeg bruger Nero 5.5.5.1 forresten. Jeg kan ikke finde nogen funktion med hverken delete eller erase der
Avatar billede eddie-dk Nybegynder
10. november 2001 - 16:04 #4
OK fandt det. tak
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 16:05 #5
:)