Avatar billede bondesen Nybegynder
09. november 2001 - 19:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver mig til vanvid

Hej og tak for Jeres svar. Desværre virker ingen af forslagene.
Jeg har downloadet de anbefalede drivere fra de anbefalede steder, men facit er det samme som min første download fra HP.

Såååå- løsninger bliver altså en ny scanner (JUHU!!) enten en Canon N67OU til 995 eller en Canon N124OU til 1495. Jeg kan heldigvis sælge min HP privat til ½ af nypris. Den fejler heller ikke noget.
Hvilken af de to scannere vil en kyndig anbefale?? Klart nok er 124\'eren den bedste, men hvor meget mere får jeg for pengene - og står de 1200x2400 i et rimeligt forhold til den sammen interpolerede værdi for 67\'eren.
Tak for et godt forum og gode svar.

Charlotte Bondesen
Avatar billede Beach Mester
09. november 2001 - 19:27 #1
Kan du ikke lige smide et link til det spørgsmål som ikke gav noget?
Avatar billede hardon Nybegynder
09. november 2001 - 19:39 #2
har lige luret har du forøvrigt sat din hastighed ned på dine porte ???????+
Avatar billede filen Nybegynder
09. november 2001 - 19:46 #3
Æhhh smid lige et link, så vi kan hjælpe..

filen/////
Avatar billede hardon Nybegynder
09. november 2001 - 19:56 #4
hvorfor klikker i ikk selv på hendes navn og finder ud af hva hun har oprettede af spørgsmål lizzom jeg har gjort
Avatar billede filen Nybegynder
09. november 2001 - 19:59 #5
Sådan virker det ikke her.
Man laver lige en ref så alle kan følge med..

Hun kan jo have oprettet 100 spr og det er trælst at slå alle sammen op..

Men Hardon du kan jo lige smide ref op, så er den jo klaret..

Filen///
Avatar billede hardon Nybegynder
09. november 2001 - 22:40 #6
Avatar billede zhark Nybegynder
10. november 2001 - 00:27 #7
Det må da være den rigtige til HP3200C
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj330ge.exe.html
Avatar billede filen Nybegynder
10. november 2001 - 03:17 #8
Kan ikke hjælpe dig, da kannere ikke er mit område..

Husk lige at lukke dit gamle spr. ;o)

Men held & lykke med det..

Filen////
Avatar billede filen Nybegynder
10. november 2001 - 03:18 #9
He he Kannere = Scanner..
Avatar billede hardon Nybegynder
11. november 2001 - 09:06 #10
øøøhhh ??????? hjalp det bondesen