Avatar billede djurholm Nybegynder
09. november 2001 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DataBaseCatalog

Hej

Hvordan får jeg samtliga notes databaser registreret i DataBaseCatalog ? Vores Catalog.nsf kører !
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
09. november 2001 - 13:10 #1
I \"Database properties\" på \"Design\" siden, skal der sættes hak i \"List in database catalog\" for at databasen kommer med i database catalog. D.v.s. at du skal ind på hver enkelt database, der ikke er med i kataloget, og sætte dette hak.

Det er et værre pillearbejde, men hvis du er skrap til at lave agenter, kan du måske lave en der kan gøre det for dig - og så lægge den ud på notes.net bagefter. ;-)
Avatar billede djurholm Nybegynder
09. november 2001 - 15:02 #2
Tak skal du have
Avatar billede djurholm Nybegynder
09. november 2001 - 15:23 #3
Hej igen

Jeg kan godt forstå dit svar, og mener at det med \'list in databse catalog\' er på plads, men hvor kan jeg så finde alle databaserne, som peger på catalog.nsf ??
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
09. november 2001 - 15:38 #4
Mener du alle databaser, som har fået sat føromtalte hak?

Hvis ja, så bliver de tilføjet i catalog.nsf indenfor 24 timer (som standard), Hvis du ønsker at hente dem ind i catalog med det samme, kan du køre LOAD CATALOG på serveren.

Jeg vil lige indskyde, at catalog.nsf kan vokse sig ret stor, hvis man har rigtig mange databaser liggende og vælger at alle skal lists i catalog.