Avatar billede gertk Nybegynder
08. november 2001 - 14:13 Der er 7 kommentarer

game

hej...

jeg står og mangler nogle at spille fifa 2002 med over net. var det ikke en idé at lave nogle grupper til gaming ?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 14:16 #1
der er tonsvis af gamesites i forvejen :)
Avatar billede gertk Nybegynder
08. november 2001 - 14:17 #2
der er kun en til fifa
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 14:19 #3
okay.

tror bare intentionen med eksperten går mere i retning af en \"IT vidensbank\" (eller noget i den stil) og ikke i retning af et gamesite.

Men hvis kun der er een side der har noget med fifa at gøre skulle der jo være mulighed for at score kassen ved selv at lave en - så gør det istedet :))
Avatar billede gertk Nybegynder
08. november 2001 - 14:20 #4
tja... ok...
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
14. november 2001 - 19:52 #5
Der har været tusindvis af spørgsmål i den karektér,
men hvis du har tænkt dig ,,at score kassen´´ så vil jeg gerne hjælpe med at programmere
Avatar billede gertk Nybegynder
03. december 2001 - 08:23 #6
score kassen ? tobias cool > skriv til postmaster@gertk.dk om hvad du har tænkt dig
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
03. december 2001 - 19:36 #7
Score kassen, mener at hvis du vil lave en side så vil jeg godt hjælpe med programmering