Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
08. november 2001 - 04:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3D programmering!?

Der er mange programmeringssprog som er bygget på en BASIC dialekt, som er på vej frem!

3D programmeringssprog:
Blitz Basic 3D
Dark Basic

2D:
Blitz Basic
PureBASIC(Win32)

Samt flere andre... Var det ikke en ide at lave et forum om 3Dprogrammering f.eks???

Havd synes I?
Avatar billede parazite Nybegynder
08. november 2001 - 04:40 #1
Mener admins har en politik med, at man skal kunne fremvise x antal spørgsmål, der kunne være stillet i kategorien før den kommer på - men det er bare noget jeg mener. :)
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
14. november 2001 - 19:49 #2
http://www.eksperten.dk/kategori/88

eller vil du have den rykker over i Programmering> Over kategorien
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
16. november 2001 - 11:49 #3
Jeg mente at der skulle oprettes en ny kategori under kategorien programmering.

Imidlertid er de omtalte programmeringssprog endnu ikke særligt udbredte, så det er sandsynligvis korrekt at man bør vente...

Eksperten kan desværre ikke være alt for alle, og netop programmering med sprog som er så nye, understøttes nok bedst af de officielle communities!
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
16. november 2001 - 13:46 #4
Problemet hvis der kun er én der ved noget om det pågælnde så hjælper det jo ikke meget!

VML er heller ikke særlig udbredt men det er nemt at lære så der er der også en kategori.

Hvad er det for nogle programmerings sprog
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
16. november 2001 - 13:46 #5
Undskyld jeg så ikke lige de programmerings sprog du skrev