Avatar billede Sweet1 Nybegynder
08. november 2001 - 03:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opret et spørge område for online spil .....

Hejsa

Hvad med at oprette et område omkring online spil, så som Halflife, Quake, Battlezone og EverQuest .....

Jeg har kanon store problemer med at få EverQuest til at virke, og det ville være kanon rart hvis man kunne snakke med andre der havde spillet og den samme konfiguration som en selv, som derved kunne hjælpe med til at få det til at virke for en .....

/Sweet1
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. november 2001 - 04:03 #1
synes at det ville være fint med en sektion specielt for spil, der er efterhånden ret mange spørgsmål om spil herinde, så jeg støtter det 100%, på trods af at jeg ikke selv spiller
Avatar billede parazite Nybegynder
08. november 2001 - 04:08 #2
Foreslået en del gange i de sidste par dage. Personligt er jeg imod. I den seneste tid er seriøsiteten dalet temmelig meget på eksperten. Svinsk ordbrug o.l. er nærmest blevet dagligdag, og det er på ingen måde positivt for et forum, der ellers er kendt for sin seriøsitet.
Jeg er af den (vel egentlig temmelig fordomsfulde) holdning, at gamere generelt er mindre seriøse end de personer der normalt bruger eksperten. Jeg frygter, at en decideret spilkategori vil tiltrække endnu flere af den gruppe, med mindre seriøsitet til følge.
Der er i forvejen mange fora for gamere (gamereactor.net for eksempel), så personligt ville jeg egentlig foretrække om gamere gik derhen med deres spilspørgsmål.

Bare min voldsomt subjektive holdning. :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. november 2001 - 14:58 #3
parazite> til dels er jeg med dig et godt stykke hen ad vejen, men måske kommer der alligevel gamere herind, som du siger er antallet allerede stigende, for at bruge noget som en gammel sadelmager jeg kendte sagde : \"Tager man djævelen i hånden, ved man altid hvor man har ham\".
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. november 2001 - 04:40 #4

Hejsa

Parazite > Jeg kan godt følge dig, men jeg må sige at jeg følte det forkert at skulle spørge om hjælp til spillet EverQuest i et område der omhandler routere, bare fordi at det måske var min router der var noget galt med .....

Hvis der kan et område kun for spil, så ville eksperten nok slippe for tåbelige spørgsmål om spil som du kalder dem mellem linierne i det du skriver, i de så alvorlige andre områder.

Jeg mener bare, at når der ikke er et område hvor man kan få hjælp til sine spil, når det ikke vil virke med det hardware/software man har osv. ja så kan i heller ikke straffe folk hvis de stiller spørgsmållet i området Servere, programmeringssprog eller hvilken en det nu er det bliver stillet i, med mindre eksperten helt vil forbyde spørgsmål om spil. Men forbyder i den slags spørgsmål, så tror jeg at eksperten stille og roligt vil dø.

Og noget andet er, du vil aldrig kunne komme uden om nogle der snakker skidt eller er mindre seriøse ...... Selv sidder jeg og programmer, bruger Access, laver websider, roder med hardware an mass, roder med styresystemer og meget andet, men jeg spiller også når jeg trænger til at koble fra, så dvs. med det du siger der, det er at jeg er mindre seriøs, så du siger dermed at 75% af folk på eksperten er mindre seriøse ......

Men jeg kan godt forstå dit synspunkt, og beder dig ozz forstå det jeg har skrevet i en god mening, da jeg ikke er ude på at tryne dig *SSS*

Håber dette kan bruges til noget konstruktivt *SS*

/Mvh Sweet1
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
11. august 2002 - 02:02 #5
Hmm der sker vist ikke mere her :O(