Avatar billede cholm Nybegynder
07. november 2001 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio DC10 plus og Windows 2000

Er der nogen der har fået ovennævnte ting til at spille sammen. Hvis ja - Hvordan ?

/cholm
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. november 2001 - 11:46 #1
Jeg har ikke fået netop dc10 plus til at spille med noget som helst, for jeg har ikke de store erfarringer med netop det kort, men jeg har med en del andre - tjek pinnacles hjemmeside - og tjek for drivere til win2000!
Avatar billede cholm Nybegynder
15. november 2001 - 13:35 #2
lukker...
Avatar billede bukse Nybegynder
28. december 2001 - 10:14 #3
Jeg vil bare høre om du har fundet en løsning på problemet, da jeg har samme problem.

Vh og Godt Nytår
Børge Puggaard Thomsen
Avatar billede cholm Nybegynder
28. december 2001 - 10:32 #4
Hej Børge !

Nej, det har jeg desværre ikke. Nu kører jeg det så på en Windows ME istedet.

Dette er dog heller ikke uden problemer, da programmet går uforholdsmæssigt tit ned.

Godt nytår !

/cholm