Avatar billede virtualdurran Nybegynder
03. november 2001 - 23:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Msn messenger

Hvordan får jeg min voicechat på msn messenger til at virke????????
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. november 2001 - 23:31 #1
Funktioner --> guiden til lydindstillinger

inde i msm messenger
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
04. november 2001 - 16:22 #2
Det er ikke det der er galt!!! Det går galt når den prøver at oprette forbindelse til den putter som jeg skal lave voice chatten med......så står der bare at samtalen er afsluttet...... !!???
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
07. november 2001 - 22:49 #3
Nåh, ingen hjælp......
Avatar billede nicholasr Nybegynder
30. november 2001 - 17:20 #4
Jeg har det samme problem. Har stadig ikke fået det løst ??? ØV ØV ØV ØV ØV

Jeg har tænkt på om det måske er fordi jeg har en Netexpress hos Tele DK og at der måske ikke er åbnet for den slags på forbindelsen...

Har du fundet ud af det ? Jeg kan heller ikke lave webcam chat
Avatar billede dnc Nybegynder
13. december 2001 - 22:44 #5
Hej jeg kan heller ikke få det til at virke jeg har Også TDC netekspress med speedstream router 2601, og dem i den anden ende får aldrig min anmodning og tale, jeg har familie på grønland og grækenland så det ville være fedt hvis jeg kunne få det til at virke, jeg har haft Cybercity før og der virkede det. Please Help
Avatar billede nicholasr Nybegynder
13. december 2001 - 23:55 #6
Jeg tror jeg har fundet fejlen, men har ikke lige fået det gjort endnu. Vi skal ha åbnet for port 6800 - 6900 + 6901 på routeren. Vi skal vel ringe ind til hotline for at få dem til at åbne vil jeg tro
Måske vi kan hjælpe hinanden ?
Avatar billede martinhagelund Nybegynder
26. februar 2002 - 10:58 #7
Jeg har samme problem, og kører også med Netexpress og en Speedstream 2601 router. Jeg har talt med Opasia hotline og de hverken kan eller vil hjælpe.

Hvis man går ind i routerkonfigurationen, kan man åbne portene som er dem nicholasr har nævnt herover.Men hvordan det gøres ved jeg ikke.
Avatar billede e.p. Nybegynder
02. oktober 2002 - 21:13 #8