Avatar billede ossi Nybegynder
02. november 2001 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!! Haster!!! Vil i ikke nok?

Hej ???,

Dette spørgsmål er måske lidt \"anderledes\" og måske ikke helt korrekt men... Jeg arbejder på en hjemmeside... - Pokémon hvis det skulle være interessant! Jeg skal lave en multimedia sektion med bl.a. filmklip... Og her kommer det jeg vil håbe at der er en der vil hjælpe mig med...:

Er der en med et TV Kort der vil optage noget for mig på RTL2 (tysk) og så sende det til min e-mail?? Det er fra 13:10 til ca. 13:45 idag 2/11-01... Jeg ved godt at det sikkert vil fylde meget i min mailbox men er der ikke en der vil?? plz... Min e-mail er: Henrik.Ossipoff.Hansen@skolekom.dk og den der sender min noget får selvfølgelig point...! Skriv lige et svar her hvis i vil...!

Men der er også en anden udsendelse... Nemlig imorgen tidlig på TV2 (dansk) kl. 9:45 til 10:20... I vil selvfølgelig også få point...!

Jeg udlover i alt 200 point - det vil sige 100 for hvert af programmerne... Dem der vil optage det for mig - send venligst et svar her!

[.:Ossi.:]
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 12:29 #1
Du akn jo starte med at kontakte RTL2 og høre om de tillader at du \'låner\' deres program og offentligører det.

Mit gæt er at svaret er \'Nein\'.

Bagefter kan du spørge TV2, og der er svaret nok \'Nej\'
Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. november 2001 - 12:31 #2
Der er copyright på sådan noget skidt. Hvis du bruger det til privat forbrug, kommer de nok ikke efter dig, men har du $$-tegn i øjnene, skal du nok betale dig fra det.... desværre.
Avatar billede look Nybegynder
02. november 2001 - 14:43 #3
Jeg har ikke tv-kort men videokort. Dvs. jeg kan optage på vhs og via videokortet få en .avi-fil.
Men hvis det har din interesse får du den altså ikke via mail. En 35 minutter avi-fil komprimeret med divx fylder i mit tilfælde ca. 600 mb. Den rå ukomprimerede avi-fil fylder ca. 2 gb. Med min upload hastighed vil det tage mig ca. 20 timer at maile 600 mb såååååååååååååååå. En cd kan vi nok godt finde ud af.

Interesseret? Så sig til og jeg stiller videoen. RTL2 er jo desværre for sent.
Avatar billede ossi Nybegynder
04. november 2001 - 16:36 #4
Hmm... jeg tror jeg dropper det i første omgang... men må jeg vende tilbage senere??