Avatar billede spectual Nybegynder
01. november 2001 - 15:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Baggrundsskærm

Jeg sku\' bruge en baggrundsskærm i mindst 2048 x 768 ... skulle der være der vidste hvor jeg fandt sårn jen?
Avatar billede spectual Nybegynder
01. november 2001 - 15:16 #1
baggrundsskærm ... æhm.. dvs. baggrundsbillede
Avatar billede parazite Nybegynder
01. november 2001 - 15:17 #2
Heh, du tror DU har problemer - prøv lige at finde en i 3904 * 1200, som jeg skal bruge! :)
Avatar billede spectual Nybegynder
01. november 2001 - 15:37 #3
:o) kan du ikke bruge 3 forskellige?
Avatar billede parazite Nybegynder
01. november 2001 - 15:39 #4
Ved jeg faktisk ikke om jeg kan lokke den til - men et stort er nu også meget fedt. :)
Avatar billede spectual Nybegynder
01. november 2001 - 15:40 #5
ellers må du være kreativ og lave et i 3d studio max.... den kan da tage den opløsning :o)
Avatar billede spectual Nybegynder
01. november 2001 - 15:42 #6
hehe.. jeg kan klare eet i 2929x3471 ...
Avatar billede smiske Nybegynder
01. november 2001 - 16:08 #7

Prøv evt. at kigge på : http://www.digitalblasphemy.com  de har mange baggrundsbilleder liggende, om de lige har nogle i din opløsning ved jeg ikke, men eller kan windows vel strække dem så de passer :o)
Kører selv 1600*1200 her på min bærbare, og der passer de fint ihvertfald :o)

//Henrik
Avatar billede coldshadow Nybegynder
01. november 2001 - 23:00 #8
Hallo!!!!!!!

Har i hørt om billedbehandlings programmer?
Paint Shop Pro 7.0 f.eks

Der skulle i kunne lave en baggrund i det format i vil have!
Avatar billede spectual Nybegynder
02. november 2001 - 09:32 #10
coldshadow - som f.eks. en flad mand eller et fladt træ? skal jo være i en rimelig opløsning i nogenlunde det rigtige format (forhold)
Avatar billede parazite Nybegynder
02. november 2001 - 12:31 #11
coldshadow : Nej, vi har aldrig hørt om billedbehandlingsprogrammer, har ikke Photoshop og Paint Shop Pro, og spilder derfor gerne vores point på, at du kan fortælle os om det her fede programmer, som alle og enhver lige kan springe til og lave fede baggrunde med.

...tschj...