Avatar billede doctorjay Nybegynder
01. november 2001 - 13:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fonte fra nettet til pagemaker

Jeg sidder og kæmper med at få nogle fonte jeg har fundet på nettet ned, således at jeg kan bruge dem i Pagemaker.
Er der nogle der lige har det endelige touch på det.
På forhånd Tak

Jay
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. november 2001 - 13:41 #1
er det ikke bare at lægge dem ind i windows/fonts - winnt/fonts
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. november 2001 - 13:42 #2
Nu ved jeg ikke lige hvad pagemaker er men du installerer en font på din pc ved at downlode skriftypen og hive den ind i denne computer >
Kontrol panel > Skrifttyper så bliver den installeret automatisk og så kan du vælge at bruge den i div programmer ligesom du normalt vælger font!

-Jonas
Avatar billede doctorjay Nybegynder
01. november 2001 - 14:29 #3
Den er lagt ind i Win nu, men nu er der et nyt problem.
Når man bruger en font i Pagemaker (Adobe) hvordan lægger man så ny farve i den.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. november 2001 - 14:53 #4
Det kan du vel vælge i dine fonts settings?