Avatar billede jokke Nybegynder
31. oktober 2001 - 02:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mpg filer lavet om til jpg thumbnail?

Er der nogle der kender til et program der kan hente et jpg billede ud af et mpg clip, f.ek 10 sek inde i filmen?
Avatar billede connie Nybegynder
31. oktober 2001 - 02:21 #1
Prøv dette program: http://www.simtel.net/pub/pd/36351.html

Klik på \"Click here to select a download location\"
Avatar billede jokke Nybegynder
31. oktober 2001 - 02:30 #2
nej desværre connie det kunne jeg ikke helt bruge, men et ok bud, se det jeg skal bruge skal kun kunne tage et billede et såkaldt thumbnail, af filmen som man kan bruge til at lokke kunder til at se hele filmen med
Avatar billede connie Nybegynder
31. oktober 2001 - 02:37 #3
Aha, OK ;-)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 03:02 #4
Sådan et program som Adobe Premier kan ihvertfald godt. Det er nemt der.. :-) Det koster jo så penge i virkeligeheden.. ;-)

David
-
Avatar billede jokke Nybegynder
31. oktober 2001 - 03:04 #5
tjaaa sharewareeller freeware var nu at foretrække :))
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 03:10 #6
Ja, det er klart.. :-) Nu kender jeg så lige Premier og véd at den gør det meget nemt. Man går vist bare hen til den frame vil ha\' og vælger export frame as.. :-) (Kan ik lige huske det 100% præcist, men kan huske de er meget enkelt ihvertfald) :-)

David
-
Avatar billede jokke Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:22 #7
men nu er det jo en simpel funktion jeg skal bruge såå :)), let me know vis du finder en anden mere cost effective løsning david :-) eller andre for den sags skyld
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 13:35 #8
Prøv at kigge her: http://www.programfiles.com/index.asp?menu2=36

Der er altmuligt! :D

David
-
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 13:40 #9
Og her: http://www.webattack.com/Shareware/gmm/swvideo.shtml

Kig på den der hedder CinePlayer Editor. Der står noget om at den kan \"fryse\" et frame til et bitmapbillede.. :-)

David igen igen
_
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. december 2001 - 17:18 #10
programmet Myflix kan også gemme billeder...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. februar 2002 - 00:29 #11
at lukke?!
Avatar billede jokke Nybegynder
06. marts 2003 - 00:20 #12
vagina