Avatar billede cyberlsn Nybegynder
30. oktober 2001 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TIL DEM PÅ EKSPERTEN.DK!

Jeg har et foreslag til Eksperten.dk:
Da Eksperten.dk er en side om IT-relaterede spørgsmål, må man vel gå ud fra, at mange herinde enten er nørder eller freaks.
Derfor mener jeg, at der burde komme nogle bedre banner-reklamer på  siden. Som f.eks. reklamer for en ny C++ compiler eller hvad vi nu eller kan komme på.

Det tror jeg i hvertfald, vil få ENDNU flere til at klikke på bannerne!!!

Reklamen for WinXP er OK, men den med Nybolig hvor man kan købe nyt hus osv., tror jeg ærlig talt ikke virker på ret mange herinde.
Jeg har kun klikket på banneret, for at støtte Eksperten.dk, og jeg tror desværre også, at de fleste andre, der har klikke på banneret, har gjort det af samme grund: Støtte Eksperten.dk

Men på et tidspunkt finder dem der har lavet reklamen for Nybolig vel nok ud af, at der ikke er nogen der køber noget af dem. Derfor: IT-relateret website = IT-relaterede banner-reklamer.

- og lige en ting til:
Eksperten.dk er det bedste, største forum jeg nogensinde har set! At indføre brugerbetaling vil være en meget dårlig idé, da der så ikke er så mange der vil bruge Eksperten.dk.

Hvis det med bruger-betaling skal indføres, af den grund, at man vil sorterer de useriøse brugere fra, synes jeg hellere, at man skulle banne deres IP-adresse i en måned, hvis de bliver ved og ved.

CyberLSN

Avatar billede disky Nybegynder
30. oktober 2001 - 13:32 #1
den med ip banning er god (NOT), specielt når mange har dynamisk ip.
Avatar billede parazite Nybegynder
30. oktober 2001 - 13:49 #2
cyberlsn : Endnu engang taler du som du har forstand til. Mener du at IT-interesserede mennesker ikke køber hus? Nåeh nej, en nørd er jo gift med sit arbejde og sover på sin kontorstol.
Banning af IP? Hvad så med skoler og arbejdspladser? Flere hundrede kan sidde gemt bag samme IP. Og som disky siger, hvad så med folk med dynamisk IP? Du holder dem ikke væk, og er du rigtig heldig holder du andre væk, der ikke har gjort noget, andet end at få en uheldig IP.

*suk*
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:24 #3
Nu mente jeg jo også en måned. Altså, hvis IP´en bliver bannet en måned efter at man har gjort det op til FLERE gange, under SAMME IP-adresse!
Du bedes læse det hele, før du udtaler dig om noget som helst!
- og nu er der jo heller ikke SÅ mange igen, der har dynamisk IP-adresse.

Kommer man så til at ramme nogle uskyldige, ved at banne deres IP, må de jo skrive til admin.

- lige et foreslag mere:
Hvad med en ignorer-knap, så jeg kan ignorer parazite´s kommentarer?

Avatar billede snowball Novice
30. oktober 2001 - 14:31 #4
cyberlsn: Du bedes så selv skrive så folk fatter hva\' fa\'n du mener !? Du skriver jo ordret, at du mener folks IP skal bannesi en måned. At du så laver om på din forklaring senere hen er jo noget helt andet !

Det kan godt være der ikke er så mange der stadig sidder på DUN forbindelser, men hva\' så med alle dem der sidder bag 1 fælles IP !? Vi er flere her hvor jeg arbejder der bruger Eksperten, og vi sidder alle bag samme IP !

Ignore knappen kommer i forbindelse med Eksperten Pro som forhåbentlig snart kommer ;o)

Snowball
Avatar billede parazite Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:33 #5
cyberlsn : Som snowball siger, lad være med at ændre forklaring.
Ikke mange, der sidder bag dynamisk IP? Hvor får du dine tal fra? Og som sagt, hvad med folk bag samme IP? Der vil ryge ALT for mange brugere, hvis vi følger dit forslag.

Åh ja, den ignore - tænk, hvis jeg kunne slå dig helt fra.
Avatar billede j.robert Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:38 #6
Det med mere IT-relaterede bannere/nyheder m.m, er da en super ide. - Det ville give mange flere \"Hits\".

Og det er rigtigt, at IT baserede hjemmesider skal have IT relaterede bannere.

Skal man købe et hus, så gør man det da ikke via expertens bannere.

Nørder eller freaks? - Nogen... ja, alle... nej!
Avatar billede tmceu Praktikant
08. november 2001 - 09:40 #7
kom lige forbi ved et tilfælde, og MÅ bare kommentere total uvidenhed når jeg ser det :-)

cyberlsn >> stort set samtlige kunder hos TDC Internet, Cybercity, Get2Net og Tiscali har en dynamisk IP adresse. Og det jo sige noget med størstedelen af de private internetbrugere i Danmark. Og vel egentlig også størstedelen af Eksperten\'s brugere.

Det er altså stadig kun en begrænset procentdel af de private, der har ADSL og fast IP adresse.

Og omkring det med reklamerne, så er det nu engang ikke Eksperten i sidste ende der afgør hvem der reklamerer på sitet, det er nu engang annoncørerne. Men du kan jo også prøve at skrive til Ekstrabladet, at du gerne vil se nogle flere øl reklamer i deres avis, det er jeg sikker på de fikser lige med det samme :-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
27. december 2001 - 21:58 #8
Lukket!