Avatar billede zybe Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

*HASTER* Overførsel af billeder fra digital kamera

Jeg har lånt et digital kamera, det er et olympus c-820L. Nu har jeg fået taget billederne, og skal nu have overført dem til min computer. Det eneste kabel jeg har fået med et til video out.... kan jeg bruge det til noget.....Jeg vil gerne have et hurtigt svar, da det haster rimeligt meget....!
Avatar billede kick Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:51 #1
ACDSEE kan over føre dem for dig
Den kan find det på www.davecentral.com
og lav en søgening
Avatar billede kick Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:53 #2
Avatar billede zybe Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:54 #3
jeg har jo kun et videokabel...!
Avatar billede kick Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:55 #4
Så tror jeg at du kun kan se dem i dit fjernsyn
desværre.

KICK
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2001 - 21:59 #5
Du mangler et kabel der går enten på USB-porten eller COM-porten.
Eller i bedste tilfælde en speciel diskette der kan læse din Flash-thingy.

Et kabel til Video-Out hjælper dig umiddelbart ikke ret langt.

Du kan hente diverse drivere hos Olympus, og se om det kan hjælpe dig - men med en Video-Out kabel som det eneste, så tror jeg ikke du kommer langt.
Avatar billede Beach Mester
29. oktober 2001 - 23:26 #6
Som prodic siger så er der IKKE noget at gøre her. Jeg har selv en 830ér stående foran mig nu så jeg må skuffe dig lidt:-(
Det var sikkert meningen at du skulle have haft kablet til com porten med da du lånte det*S*.....Så kunne du uden problemer downloade drivere på www.olympus.dk og overføre dem den vej.
Men hvis du er i nærheden af Roskilde er du velkommen til at vælte forbi og låne min Flash Path adapter så du kan få billederne fra dit SmartMedia kort overført til en disk!!!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
29. oktober 2001 - 23:27 #7
PS: Der er IKKE nogle programmer mm. der kan hjælpe dig ud af den her! Du SKAL have fat i enten et kabel eller en floppydisk adapter!