Avatar billede zmuz Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:32 Der er 6 kommentarer

Fra avi til mpeg2

hvordan laver jeg divx avi og mpeg1 om til mpeg2? og hvad for et program skal jeg bruge? og hvor kan jeg downloade det?
Avatar billede steel-shark Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:37 #1
jeg kan sende det til dig i aften hvis du kan vænte så længe den kan også komprimere til divx!!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:48 #2
Avatar billede safri2 Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:50 #3
steel-shark-->  Jeg vil meget gerne have det program :o) Vil du ikke nok lægge det op på eDonkey???
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
26. oktober 2001 - 14:10 #4
http://www.networkserve.co.jp/mpeg/index_e.html

panasonics mpeg encoder er også udemærket...
det kræver dog at hvis du ikke vil købe det bliver du nødt til at finde en *host* crack ;)
Avatar billede zmuz Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:00 #5
steel-shark--> Det vil jeg meget gerne hvis du gider sende det til min e-mail: popme@popme.dk på forhånd tak!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
20. november 2001 - 09:59 #6