Avatar billede flejn Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spm...

Kan man godt include en asp fil som ligger på en anden server ??
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. oktober 2001 - 08:20 #1
Ikke direkte, så vidt jeg husker skal du ha\' gang i noget lir med komponentet ASPHTTP

Har dog aldirg selv fedtet rundt med det...
Avatar billede long_island_ Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:52 #2
Serveren vil exec\'e din koden i asp-filen på den anden server, så du vil ikke få meget ud af det.
Avatar billede 71117 Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:27 #3
<!--#include file=\"Filename.asp\" -->

Kan man ikke skrive an adr. ?? isstedet for \"filename\" ??
Avatar billede long_island_ Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:06 #4
Jo, sagtens, men du får ikke adgang til funktions o.l.

Det som du includer bliver en eksekverede resultat af din kode, dvs det samme som du ville få hvis du bare skrev adressen i din statusbar
Avatar billede flejn Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:12 #5
JEg vil lige sige en ting til jer der har svaret..!
Det var ik mig der oprettede det her spm det var min ven som tilfældigvis oprettede et spm med min bruger... Men henvend jer til \"71117\"

Håber i vil bære over med fejlen!

Lukker spm (Skal have mine points igen!)

-Flejn