Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 00:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cangoo.dk til salg.

Cangoo.dk - Ungdomsportal sælges.

Preview kan ses på www.cangoo.dk/sneak.asp
Bemærk der kan forekomme fejl, grundet ændringer af filnavne m.v. ved sidens lukning.

Bag siden findes et stort og avanceret webinterface, således ALT administration af siden føres via internettet. Stort avanceret system til posting af artikler, nyheder osv. samt grundig statistik på de enkelte sider m.v. Godt brugeradministrationssystem og alt lignende til administration af siten. Adgang til webinterface er grundigt sikret (Dog ikke SSL).

Domænet er formegentligt kendt blandt 1000+ unge i DK, og havde i den højeste periode 200 besøgende/dg. Bemærk at der ALDRIG har været gjort reklamekampagne for siten!

Siden bygger på ASP, og med en access-database bag. Dette kan let ændres til mySQL el. lign. Programmering er udført af www.uart.dk

Siden kan let duplikeres, således flere forskellige sites, kan laves med forskelligt design, på grundlag af samme kildekode.

Siden blev lukket grundet manglende tid hos sidens stiftere, ledelse samt sidens skribenter. Derudover manglende økonomisk støtte for at gennemføre reklamekampagne

Omtalte \"Site\" indbefatter: domæne (www.cangoo.dk), design, kode og rettigheder til dette.

SERIØSE bud modtages på admin@cangoo.dk

Mvh
Dan Frederiksen
/Cangoo.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 01:00 #1
har vist ikk den mængde penge :( men er da spændt på at se hvad den kan indbinge
Avatar billede nse Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:59 #2
Jeg er måske interesseret, hvad ligger budene på????
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 17:16 #3
nse...kontakt mig på email admin@cangoo.dk
Avatar billede peng Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:03 #4
jeg vil også gerne hører startbudet...
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 17:25 #5
siten er solgt...
Avatar billede cybershit Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:09 #6
må vi andre ikke hører hvad den blev solgt for - det er jo altid godt at vide hvad prisen er for et site a\'la cangoo
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. november 2001 - 05:25 #7
Hva blev den solgt for? 5 kr.?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2001 - 11:17 #8
congoo.dk : Pris 2 tomme cigaretæsker og en halvlitersflaske