Avatar billede rasmustest Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:42 Der er 9 kommentarer

Link til eksperten.dk

Hej i kloge hoveder bag eksperten.dk.
Jeg ved ikke hvor mange der linker til siden, men vil gerne foreslå:

Hvis en sætte en af jeres banner eller link ind på sin side, ville han få 1-5 point hver gang en bruger trykkede på det.Det ville trække mange til!!!!!!!!
Avatar billede rasmustest Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:42 #1
forresten FED SIDEN

Det kan ikke siges nok
Avatar billede blood Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:43 #2
Fed ide
Avatar billede agony Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:45 #3
syns jeg ik.
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:48 #4
Bryder mig ikek om dem, så er det jo ikke sikkert det er den \"klogeste\", som ligger nummer. 1?
Avatar billede rasmustest Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:05 #5
Jo de skal jo bare gøre sådan, der ikke kan komme mere 50 points ind på en dag!!!!Eksperten vil få mange flere bruger også flere penge ind på banner, for jo flere der trykke en gang, par dag, jo flere penge i kassen(så den kan holdes gratis!!!!)
Avatar billede podata Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:06 #6
Der vil da ikke komme én ekstra besøgende fordi man får point når en trykker på et link.
Det er ikke nødvendigvis de \'klogeste\' der har flest point og de \'dummeste\' der har færrest point, point systemet er ligeså meget et udtryk for hvor meget man deltager og hvor meget tid man lægger i det.
Avatar billede rasmustest Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:10 #7
podata --> Helt enig i det med de \"klogeste\" og \"dummeste\"

Men jeg fandt side ved et uheld, jeg har brugt den siden.Det vil da komme flere til siden, jo flere banner der er...For hvis der står GRATIS HJÆLP stormer folk til!!!
Avatar billede podata Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:18 #8
Nåh ja, flere links ude = flere mulige besøgende, men hvis du er glad for siden og synes den er god, så sætter du vel et banner - point eller ej ? hvis passer ind i din side vel at mærke, et link til eksperten på en side for f.eks. køkkenudstyr er jo lidt hen i vejret :)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2001 - 13:44 #9
ka godt se ideen - men det ødelægger point systemet :(