Avatar billede char Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:51 Der er 7 kommentarer

tele dk bredbånd?

hvorfor kan jeg ikke bruge 2 computere på nettet når jeg sætter min dsl modem til uplinken i min switch? skal man bruge en router eller noget???
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:52 #1
Yes
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:55 #2
du skal enten have en router eller sætte en form for routersoftware på din \"host\" pc, altså den du kører din connection igennem... denne \"host\" pc skal så altid være online før den anden kan komme på.
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. oktober 2001 - 09:08 #3
Dette link skulle gerne uddybe det hele:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

DK\'s største FAQ samling :)
Avatar billede zeppelin Nybegynder
20. oktober 2001 - 18:12 #4
Jeg mener ikke man må koble 2 computere på et dls modem. Så skal man købe en extra ip??

Ellers skal man have fat i en router.
Avatar billede lasseman Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:54 #5
man kan koble 50 computere på hvis det er det man vil! prøv og sæt den i en almindelig port på din switch! (jeg går udfra du har sat den router til som du fik fra TDK) i mange tilfælde kører den hurtigere i en almindelig port end i en uplink!
Avatar billede zeppelin Nybegynder
21. oktober 2001 - 02:08 #6
Jeg går ud fra han ikke har nogen router, men et dsl modem.

Hvis han har modem skal han købe en extra ip hos TDC, hvis han vil have en puter mere koblet til.
Avatar billede lasseman Nybegynder
19. november 2001 - 14:59 #7
luk spm