Avatar billede sprutnik Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Inflation

Jeg har fået meget hjælp her på eksperten, men har også lagt mærke til at fusk med point tit lægger op til at man begynder at hakke på hinanden. Des flere point folk samler, des større er muligheden for at der bliver snydt med point. Kunne man ikke lægge ind grænse at man max kan give 60 point for et svært spørgsmål, og ikke flere hundrede.
Desuden kunne man også f.eks. hveranden måned fastfryse folks point, så de kun har 1000 tilbage. De point der er blevet fastfrosset, kan man ikke bruge, men andre skal stadig kunne se at man har tjent dem. Hvis I hvad jeg mener.
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:42 #1
Tror ikke at folk vil lade dig tage deres point fra dem.

\"max kan give 60 point for et svært spørgsmål, og ikke flere hundrede.\"
- Når der hver dag bliver tilført 150.000 point til systemet, og aldrig fjernet nogle, vil der blive inflation.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
18. oktober 2001 - 19:16 #2
Man skal stadig beholde sine point bare ikke have mulighed for at bruge dem. På den måde kan man holde antallet af point nede, men man kan stadig se hvor mange man har tjent.
Avatar billede hotpop Novice
18. oktober 2001 - 20:25 #3
sprutnik> ja den duer jo ikke, for så er der jo ingen der tjener point , vel???
Avatar billede sprutnik Nybegynder
18. oktober 2001 - 23:56 #4
Jo for man får jo stadig de 5 point om dagen, ikke.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
08. november 2001 - 04:19 #5
Ahhh...

Østtysk Økonomi når det var bedst!!!

Masser af Ost Mark, men ingen varer at bruge dem på... Man kunne kun nå at bruge et par hundrede om dagen, efter at have brugt 6 timer på at at stå i kø!

Det var tider!!!