Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 07:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PowerBuilder som ny kategori

Hejsa

Er der interesse for at oprette en kategori under programmering for Sybase PowerBuilder ??

Anders
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 08:04 #1
Nej...der er tomme kategorier nok :)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:06 #2
el_barto - Bruger du selv PowerBuilder ??
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 08:08 #3
Nej, og jeg kender ingen der gør det.. :)

Skal der laves nye kategorier holder jeg stadig fast i at XP bør komme før noget andet...
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:18 #4
Jeg kan ikke se problemmet i at oprette en kategori for PowerBuilder eller XP, ja - for min skyld kunne win 3.1 komme ind i varmen.
Bare ét besvaret spørgsmål i en ny kategori vil jo hjælpe den der har problemmet.
Selvfølgeligt vil det i starten være begrænset hvad der er at \"hits\" på en PowerBuilder kategori.

Anders

Ps. PowerBuilder er et programmeringsværktøj der er meget stærkt hvad angår databaser. Læs mere på her:
http://www.sybase.dk/produkter/pb.htm
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 08:26 #5
Jeg kender godt PowerBuilder, men problemet er at der kun er x antal pladser på forsiden, og hvis antallet af kategorier bliver for højt falder overskueligheden..

Hvis alle skulle have deres egen kategori til diverse mere eller mindre obskure programmer kunne vi jo have mindst 5000 kategorier :)

Så må man hellere lægge sit spørgsmål et mere generelt sted..

Jeg kunne godt tænke mig en M.A.M.E kategori...
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:00 #6
Okay - så er det jo afgjort !! Vi skal jo bare have en Programmering - Andre.  oder was ??

Hvad er M.A.M.E (MyAdvancedMegaEvolution) ??

Anders

Avatar billede snowball Novice
18. oktober 2001 - 09:13 #7
Om der skal oprettes en ny kategori eller ej afhænger jo af om der er grundlag for det. Jeg har ikke tidligere set nogen spørgsmål der omhandler PowerBuilder og en søgning gav heller ikke noget resultat, så det ser umiddelbart ikke ud til at der er det store grundlag for det !

Bare fordi der er en enkelt eller to der lige har et spørgsmål om noget så synes jeg ikke bare man skal oprette en ny kategori da, der som el_barto også skriver, er tomme/halvtomme kategorier nok ;)

Snowball
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:18 #8
Jeg har også søgt på PB herinde. No Hits
Men.. Jeg ville ikke ane hvor jeg skulle poste et spørgsmål ang. PB

PowerBuilder er jo heller ikke et program som \"alle\" har ala VB det er jo nok mere beregnet på erhvervslivet.

Men hvad med et programmering - andet ??
Det må da kunne hjælpe en del.

Anders
Avatar billede snowball Novice
18. oktober 2001 - 09:24 #9
Siden du skriver det er et programmeringsværktøj, så er det vel bedst at stille spørgsmålet under Programmering - Generelt !

Men når \"The Admins\" engang får lanceret deres opdateringer der bl.a. skulle indeholde en ny menustruktur, så kan det være der bli\'r plads til den slags kategorier ;)

Snowball
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:27 #10
Programmering - Generelt !
DOOH - og selvslask !!! Jeg må have været offer for den berygtede skærmvirus (i ved den der fjerne enkelte enkelte linier på skærmen )

Anders (TheBlind)
Avatar billede snowball Novice
18. oktober 2001 - 09:31 #11
*LOL*

Ja det er ikke altid nemt at se skoven for bare træer ! *GG*

Snowball
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:35 #12
Ja så kan jeg jo selv se hvad der kommer ud af at oprette nye kategorier !!!

Over and Out
Anders

Hvem er hurtigst med et svar, der er jo 1 bit på højkant
Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. juni 2002 - 08:01 #13
lukkes