Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2000 - 11:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Til Admin, ekstra ting til brugerens login

Hej Admin er det muligt at lave det sådan at når man logger ind som bruger så kan man herunder se hvilke svar man har været inde på ligesom når man går ind med sin computer og trykker på et link så skifter farven på linket til lilla f.eks. Det skal bare styres under ens bruger, grunden til dette er at jeg tit går ind ude fra min skole og jeg benytter ikke den samme maskine hvergang så jeg kan ikke se hvilke spm jeg har været inde på de næste dag.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. februar 2000 - 13:19 #1
1) Det ville sløve endnu mere på hastigheden
2) Derved midster Admin jo også en del Banner eksporterigner
3) Men elleres en fandens god ide
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2000 - 10:24 #2
OK