Avatar billede annenokia Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gamle spil?

Hvor kan jeg dawnloade, gamle spil til playstation eller nintendo64 ???
På forhånd TAK.........Anne
Avatar billede intenz Novice
17. oktober 2001 - 17:02 #1
Det er vist ikke helt lovligt :)
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:05 #2
det er lovligt vis de ikke har være soglt i 5 år
Avatar billede annenokia Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:07 #3
Hvis ikke det er lovligt? Hvordan kan det så være, jeg kan dawnloade en emulator til playstation?
Avatar billede ultradma Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:25 #4
Hvorfor kan man download pcspil på kazaa?
Hvorfor blev napster bollet?
Hvorfor belv \"brænderen\" opfundet?

Desuden er langt fra lovligt at downloade spil bare fordi de ik har været solgt i 5 år!
Kun med udgiverens og forfatteren´s ok, er det muligt at gøre det lovligt....!
Avatar billede annenokia Nybegynder
18. oktober 2001 - 04:11 #5
Fandt selv denne side... Fun2play
When I enter Emureactor\'s rom section I accept the following terms of use:

1. I own the original cartridge (the game) that I download. If I do not own the cartridge I will delete the file after 24 hours. These roms are for back-up use only.

2. I understand that Emureactor is not responsible for the way I am using the files, and I understand that Emureactor takes no responsibility regarding viruses or other errors. However, all files on this page were viruschecked before they were uploaded.

3. I will not sell these roms for profit

4. I will not press charges against the creator or any staff members related to Emureactor.

If and only if you agree in the above-mentioned terms you may enter Emureactor\'s rom section.
I Agree        I Disagree