Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2000 - 22:11 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

codeman

Jeg mener codeman bør nakkes helt væk fra eksperten jvfr spørgsmål:

  http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12196

og en lang række andre helt tilsvarende.

Kan admin ved lejlighed lave en funktion, så det bliver muligt at
ignorere visse brugere. Dvs.

  1) Man får ikke mail, når de opretter et spørgsmål
  2) Når man ser deres navn bliver der vist i rødt.

Please ?
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 22:13 #1
Hørt!! Det er f... træls med sådanne unger der flooder det hele :o(
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. februar 2000 - 22:24 #2
Yepper - alle hans skodspørgsmål/besvarelser i gruppen Netscape.

ADMIN >> UD med ham!

/Rob
Avatar billede roslev Nybegynder
24. februar 2000 - 22:48 #3
Rystende adfærd. Man må virkeligt have en IQ der er mindre ens sko-nummer, når man laver sådan noget lort.
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. februar 2000 - 23:04 #4
Yepper, hvis du mener skonummer målt i AMERIKANSKE størrelser :o(

Han er nok en 7½'er !

/Rob
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2000 - 23:43 #5
Jeg kender ikke codeman, men det minder mig om en umoden teenager,
der tror han er en satans karl, fordi han engang har fået et program til
at køre. Med tiden vokser han måske op til at blive et ansvarligt
medlem af samfundet.

Men indtil da ville jeg egentlig gerne have mulighed for at ignorer ham
på eksperten. Hvad synes I om mit forslag ?
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 23:48 #6
Bedre bare at slette... Evt. lave en stemme funktion der ved xx stemmer berettiger os til at slette en. De xx skal ha' haft en profil i mere end xx antal måneder.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2000 - 23:56 #7
Joh, men hvis man bliver slettet kommer man bare igen med et nyt navn
og en ny email.

Med min metode bliver eksperten bare mere og mere tavs for de "udvalgte".
De eneste man kommer til at snakke med er andre barnerøve - og dem om det.
Måske opdager man det, men så har vi da fred så længe.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2000 - 23:57 #8
Og iøvrigt er der nogle, jeg gerne vil ignorere, som nok ikke samler
stemmer nok.
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 23:58 #9
Jow jow, du har ret.. Men der skal også være en straf! Straf straf! Jeg vil se blod! nu nu!

;o)
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. februar 2000 - 00:04 #10
Jaaaaaaaaaaaaah, klyng ham op i den nærmeste GSM-sendemast :o)

/Rob
Avatar billede snowball Novice
25. februar 2000 - 10:29 #11
Fuck hvor lamt mand !

Hvis han selv havde regnet med at han kunne lave 18 spørgsmål og selv svare på dem uden at blive opdaget, ja så fatter man godt nok heller ikke for 5 øre blandet !!!

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2000 - 11:51 #12
Jeg ved ikke om han er blevet slettet, men man kan ihvertfald ikke finde det spm i refererer til. Så et eller andet er der da sket.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2000 - 12:09 #13
Fint nok !
Avatar billede admin Novice
25. februar 2000 - 14:27 #14
Brugerne: codeman, 4444, 444444, 4444444 er hermed blivet afvist og diverse spm. slettet.
Avatar billede olebole Juniormester
26. februar 2000 - 03:52 #15
<ole>
Så check også lige parasitten her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12251
</bole>
Avatar billede kobojt Nybegynder
27. februar 2000 - 14:52 #16
Det er fedt at se ligesindede. Lad mig advare imod cyigen, er selve definitionen af dumhed.

Se selv, men pas på det er skræmmende:
http://www.eksperten.dk/bruger.asp?navn=cyigen&S1=0&S2=0&S3=0&S4=1&S5=0&S6=0

Kobojt
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2000 - 03:49 #17
<ole>
Til min seneste kommentar: Forget it...han er slettet! :-))))

kobojt >> Dumhed kan afhjælpes med uddannelse - asocial adfærd med opdragelse. Det sidste er et tydeligt problem for vor 'ven', og det er skide irriterende! Det første er ikke en forbrydelse - og vel egentlig eksistensberettigelsen for Eksperten.

Uddannelse har han jo unægtelig fået en del af (udfra de mange spørgsmål at dømme) - og hvad angår (a-)social opførsel, så må vi konstatere, at noget tyder på, cyigen har fundet grænsen på Eksperten.
Om han så også er i stand til at overføre det til omgivelserne udenfor - DET er et spørgsmål! Hvis man er et røvhul her (...og I må undskylde mit fransk), så er man det naturligvis også overfor sine fysiske omgivelser.
Så derfor må vi blot apellere til cyigen om at prøve at blive voksen og aflægge sig sine sociopatiske tilbøjeligheder.
/VH
</bole>
Avatar billede roslev Nybegynder
28. februar 2000 - 03:55 #18
Gå i seng, olebole! :-)
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2000 - 04:00 #19
roslev >> folk på min alder må gerne være oppe nu...glæd dig - og lad være at være misundelig ;-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:42 #20
Hvad sker der mand?? Hvorfor er i oppe klokken 4 om natten og besvarer spørgsmål?
Avatar billede roslev Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:25 #21
Hvorfor er du oppe klokken 4 om eftermiddagen og kommentere spørgsmål?? :D
Avatar billede olebole Juniormester
07. oktober 2000 - 17:21 #22
nomiz >> Der har vi puttet vores børn, som sover så sødt på det tidspunkt - men så har de også brugt dagen på at stille undrende spørgsmål til verden...bl.a. på her Eksperten  *LOL*

Undskyld - men jeg KAN ikke lade en høj serv gå forbi...!  ;o))
/mvh
Avatar billede hobbez Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:24 #23
roslev >> Hehe :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. oktober 2000 - 20:31 #24
hehe
Avatar billede leiling Nybegynder
24. marts 2001 - 22:56 #25
Han på ha\' en IQ på under 2