Avatar billede claus.arndt Nybegynder
17. oktober 2001 - 07:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hardware

Jeg kunne godt tænke mig en ny kategori om erfaringer med tilbehør, så som printere, scannere, digitalkameraer o.s.v. Den kunne f.eks. bare hedde \"Tibehør\" og ligge under Hardware.
Avatar billede koxxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 08:07 #1
Det er vel lidt det som \"generelt\" aktegorien under hardware netop bliver brugt til!!!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:52 #2
Hvis man så smider alt det ind i \"Tilbehør\", hvad skal man så bruge \"Generelt\" til...???

::sunlock.dk::
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:06 #3
PC-planet\'s forum har en rubrik, Printere/Scannere, de er er bare 100 år om at svare, fordi det er et forholdsvis lille forum, sammenlignet med Eksperten.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:44 #4
...du har stadig ikke svaret på mit spm. Hvad skal man så bruge \"Generelt\" til...?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:26 #5
Til sunlock >>
Hvad er det for et spm? Generalt kan ja betyde alle mulige ting. Jeg savner bare en rubrik specielt om PC-tilbehør!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:50 #6
Jamen for dævlen da, så vil \"Generelt\" da ikke blive brugt særligt meget, eftersom det der spørges meget efter er om PC-tilbehør :(

::sunlock.dk::
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. januar 2002 - 18:44 #7
Jeg lukker.