Avatar billede char Nybegynder
16. oktober 2001 - 03:18 Der er 11 kommentarer

et tips system?

nogen der kan lave et tips system, lige some det normals tips bare online og selvfølig baseret på virkligheden
eventuelt kontant betaling!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2001 - 03:29 #1
ja, det kan sagtens laves

/ Lars
Avatar billede earp Nybegynder
16. oktober 2001 - 03:39 #2
ja, men kommer nok til at koste en del klejner.....
Avatar billede myplacedk Nybegynder
16. oktober 2001 - 07:35 #3
Ja, det kan sagtens lade sig gøre. Men du må komme med en mere detaljeret forklaring, før jeg kan give mere end en timepris. :)

/Niels Andersen
Avatar billede tpiil Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:46 #4
i hvilket sprog og kan du evt. komme med nogle links til hvordan du har tænkt dig det skal se ud??
Avatar billede jabp Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:56 #5
Det er ulovligt at lave i DK, men hvis du bor i udlandet er det i orden :(
Avatar billede myplacedk Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:11 #6
Okay, nu bliver jeg nysgerrig: Hvorfor er det ulovligt?
Altså, hvad er det helt præcist der er ulovligt?

Hvis du tænker på at spille om penge, så kunne det jo være at man spillede om point hos char...
Avatar billede jabp Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:17 #7
JA, så er det lovligt, man kan bare ikke spille om penge i DK på nettet, så alle de andre sider hvor man gør det bliver ejet far udlandet :)
Avatar billede char Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:51 #8
priser bliver sat efter kvalitet. men jeg kan ikke sige hvordan det skal se ud, eller hvordan det skal virke, det er op til jer. <--vil gerne se nogle eksempler
Avatar billede tpiil Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:55 #9
så går jeg af, du skal da vide hvad det er du vil have på din side :)
gider ikke arbejde og så ikke få noget for det...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:12 #10
Kontakt mig evt. på ICQ eller email. Klik på mit navn, for nummer og adresse.
Avatar billede locturian Nybegynder
16. oktober 2001 - 23:31 #11
Hejsa!

Mig og min kammerat, kan godt lave det, fx. ligesom gjort på www.betzone.dk - Kontakt mig på loc@locturian.dk - for ydeligere detaljer....