Avatar billede psyclown Nybegynder
14. oktober 2001 - 03:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

onlineliste

Hvorfor ikke lave en onlineliste, så man kan se hvem der er online på siden nu ?
Avatar billede eflow Nybegynder
14. oktober 2001 - 03:46 #1
ja, den er smart nok om natten, når man tror man sider her eene mand, men helt ærligt om dagen vil den blive mega lang!
Avatar billede lennilg Nybegynder
14. oktober 2001 - 03:59 #2
Hvorfor ikke bare nøjes med et UserOnline count script!?
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 04:03 #3
lennilg: Det er der jo allerede :)

Snowball
Avatar billede lennilg Nybegynder
14. oktober 2001 - 04:08 #4
!? Der var jeg måske ikke helt vågen!
Man kunne måske bare lave at script som kun viser en top 10 over de personer som her været online i længere tig! *G*
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 09:34 #5
Man  kan se hvor mange der er online, men man kan ikke se hvem der er online, men hvis icq serveren ville kører stabilt, og man ikke hvis man har afinstalleret og installerer den på ny kunne bruge samme # , så kunne en den jo evt. være indikator for hvem der er online , ikke blot på eksperten, men i det hele taget.

Vi har jo forsøgt men det ser ud til at forsøget er lukket helt.
Avatar billede psyclown Nybegynder
18. august 2010 - 15:32 #6
luk