Avatar billede ntmaniac Nybegynder
22. februar 2000 - 22:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Content Filters til index server

Jeg mangler et "filter" tror jeg nok det er, til Index server så jeg kan søge efter andet end .htm .doc osv. Jeg ville høre om der var en af jerderude som vidste om der fandtes sådan et filter til .mp3?
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
01. marts 2000 - 15:43 #1
Man kan vidst selv lave dem...
Avatar billede delicon Nybegynder
08. maj 2001 - 12:43 #2
Ja, det gør der skam.
Det du skal bruge er et såkaldt \"Ifilter\". Ifiltre til .htm .doc m.fl. er indbygget som default i Index server. For at finde et .MP3 ifilter søger du bare på ordene \"ifilter\" og \"mp3\"
på f.eks. google.com

/delicon