Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:34 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Webwriter

Jeg har haft en masse billeder i min billedfremviser og lige pludselig lavde computeren en fejl og lukkede ned. Og nu er der bare ingen billeder i fremviseren. Jeg har prøvet at putte dem ind igen, men der sker intet! Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre for at få dem derind igen???
Karina:-(
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:42 #1
Billedfremviseren i Webwriter...
Er det den du mener?
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:48 #2
Du skal bare stå i det rigtige bibliotek i den øverste del af fane bladet Filer. Standard er C:\\webwriter.
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:49 #3
klatten>Ja det er den jeg mener:-)
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:49 #4
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:50 #5
ok...som kimovergaard skriver, du skal bare vælge den rigtige mappe, hvor billederne er og så sørge for at ikonet for billeder er markeret. Som på billedet!
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:51 #6
kimovergaard>Når jeg går i filer og så ned i min billedfremviser så er den grå(tom). Jeg har lagt dem ind i c:\\webwriter, men der sker intet?
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:56 #7
kimovergaard og klatten> Jeg ved ikke lige helt hvad der sker herhjemme, men jeg har fået alle mine billeder ind igen. Hvis det ikke var fordi jeg ikke troede på nisser, så ville jeg have givet dem skylden:-)
Men tak til jer begge for hjælpen. Jeg havde gjort det rigtigt, men aner ikke hvorfor computeren først reagerer nu.
Karina:-)
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:57 #8
Håber i er tilfreds med pointene!
Karina;-)
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:57 #9
det er naturligvis muligt at Webwriter blev beskadiget, da din pc gik ned med flaget. Geninstaller så din Webwriter så diverse systemfiler bliver gendannet!
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:58 #10
klatten>alt er okidoki:-)
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:08 #11
tak....Du har nok valgt at se de filer der hedder *.html, eller *.gif, oppe i toppen ved faneblad filer
Avatar billede kac Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:11 #12
kimovergaard>Det er sikkert sådan noget der er sket!:-)