Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PayPal Donate

Mener i det med PayPal Donate alvorligt ?

Hvis ja, hvad får vi reelt ud af at donere penge ? Vi ved reelt ikke noget om jeres omkostninger, indtægter m.v. ? Er det for at i kan få råd til maden på bordet eller for at klare udbetalingen på ferrarien *ss*

Nej, hvis jeg donerer noget forventer jeg at få credit for det på en eller anden måde. Således hvis jeg vælger at donere rede penge til jer forventer jeg på en eller anden måde at blive kreditteret for det, evt. gennem en \"hall of fame\" lignende side hvor der er nævnt navne på dem der har ydet et bidrag til ekspertens overlevelse.

Én ting er at donere kode stumper en helt anden er rede penge.

/ Lars
Donerer et point til admin mod en kommentar *g*
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 11:14 #1
er de kommet med et udlæg om det? (hvor kan det læses)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:07 #2
Det er noget jeg er stødt på mange steder ude på det store net i den senere tid.. og er vel egentligt blot endnu et tegn på at den nye økonomi kradser.

Blogger.com som har en stor mængde meget tilfredse og loyale brugere var ved at gå ned fordi de manglede nye større servere og ingen penge havde (det er en gratis tjeneste ligesom Eksperten er det). De kradsede flere tusinde dollars ind fra frivillige donationer fra brugerne.

Efter det er sagt, vil jeg give lj ret i at jeg aldrig ville give penge uden at vide hvad de går til. Det gælder både Røde Kors, en sponsoreret bænk på Strøget i Århus, eller Eksperten Donate.

nil.dk
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 12:12 #3
jeg ved at deet har været på snak, at de vil bede om donation, (bla.a til ekspertenfest), men jeg har ikke set noget skriftligt oplæg til det!
Så mon ikke at admin fortæller i deeres oplæg (når det kommer) hvad pengene bliver brugt på?
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 12:12 #4
jeg er da vidst en sprogspasser
Avatar billede nil.dk Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:14 #5
Skulle sådan et oplæg ikke komme INDEN de sætter indsamlingen i gang? Forestil jer at der kommer nogen fra Røde Kors og ringer på døren:

Indsamler: \"God eftermiddag vil du give et bidrag?\"
nil.dk : \"Hvad går pengene til?\"
Indsamler : \"Det vil jeg ikke sige dig, men vi sender et brev ud om 1 måned og forklarer hvad de går til!\"

Nej vel?
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 12:38 #6
jeg kan kun give dig ret
men ER de begyndt at tage imod donationer fra eksperter? (hvor står det)
Avatar billede double-g Juniormester
11. oktober 2001 - 12:44 #7
e-nyt 25 sep.

)
Vi har netop indsat en knap i bunden af venstre menu, som hedder Paypal. Det er lavet for at opfordre alle tilfredse brugere af sitet, til at yde et bidrag, og således holde Eksperten igang, og give os mulighed for at få gjort sitet bedre, og rette de fejl og mangler, der bliver påpeget løbende. Som forklaret tidligere, er Eksperten ligesom mange andre sites ikke en guldgrube. Trods virkelig meget trafik, er det derfor vanskeligt på grund af økonomien, at holde trit med de mange forslag og ønsker, som hver dag fremsættes. Det er således ikke manglende interesse eller lyst, som gør at Eksperten ikke udvikles og udbygges hurtigere end idag. Vi opfordrer derfor alle brugere, som dagligt får hjælp her, og er glade for at Eksperten eksisterer, til at give et bidrag via PayPal. De penge som kommer ind, vil blive brugt til at optimere servere, og skabe tid til, at vi dedikeret kan udvikle de features, som vi alle gerne så, var på Eksperten hurtigst muligt. Ethvert bidrag vil blive !
påskønnet, og hvis mange brugere giver lidt, kan det samlet gøre en forskel. (Bemærk at du som dansker skal oprette en konto, da du ikke er bosiddende i USA. Vi beklager besværet hermed, som vi desværre ikke kan forhindre, og håber at du alligevel vil give et bidrag!).

Avatar billede parazite Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:49 #8
En side med oversigt over bidragsydere ville nu være en rar ting. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:54 #9
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 12:54 #10
aahh, I see.
jeg har godt nok tilmedlt mig e-ney men har aldrig fået et tilsendt...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:58 #11
double-g >> godt set
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:48 #12
e-nyt er vist ikke noget vi får mere...
Avatar billede parazite Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:49 #13
Jeg fik da en i går? :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:09 #14
!