Avatar billede knarf Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

placering

kunne eksperten ikke skrive hvor mange der er ind på eksperten. så man ved om man ligger i spidsen, midten eller i slutningen. Så man har noget at sammenligne sin placering med :-)
Avatar billede disky Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:16 #1
De skulle tage og lave en oversigt så man kan se hvem der er rundt om en i placeringer.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 16:23 #2
ja bare en side så man kan se alle brugerne med placering ;)
Avatar billede makse Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:24 #3
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:27 #4
begge dele er foreslået mange gange og jeg har endda tilbudt at kode systemet for dem pro-bono.

Dog kan du hurtigt få af vide at der vel er en omtrendt 25000 brugere på eksperten - menge tror jeg inaktive. Jeg kan se du har en ~3200 point hvilket viser du ikke er \"helt tabt bag en vogn\"... top 10 kan du se... Jeg har selv lige passeret de 20.000 point og det giver mig en umiddelbar placering i toppen af trediverne. Du kan se dun umiddelbare placering under brugernavnet :)

Du kan endvidere kigge lidt på tdaugaards fotx site hvor han kører en uofficiel topsite med en 400-450 eksperten brugere. Linket er http://tdaugaard.place.nu/site_fotx/places.php?type=0 - på fotx vil du ligge i øvre halvdel på en 177-178\'ne plads

/ Lars