Avatar billede kirkeby Nybegynder
21. februar 2000 - 01:09 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Co. Webmasters søges

Hej, Jeg har en ide om at starte en dansk version af winfiles.com jeg ville høre om der var folk der var med på at lave siden som en forsøg, jeg mangler folk til design, samt hjælp på siden, jeg søger kun folk med interesse for projektet, og evt viden om sådanne sider, de folk der kommer med til at lave siden vil deles om sidens indtjeninger.
mvh Jesper Kirkeby
Avatar billede kirkeby Nybegynder
21. februar 2000 - 01:27 #1
Jeg har fundet sposorer der vil dække udgifterne for driften at hotellet ag frit antal mb plads
Avatar billede bjarte Nybegynder
21. februar 2000 - 08:52 #2
skulle vært med hadde jeg hatt tid.. har prosjekt på gang fra før av...
men ideen er god. Hva med en skandinavisk versjon?
Avatar billede koep Nybegynder
21. februar 2000 - 09:48 #3
Jeg er med på ideen sålænge vi laver kontrakt på at alle webmastere deler indtjening lige over
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 10:33 #4
Det lyder spændende, men jeg har ikke så meget tid på stående fod, hvis det bliver til noget vil jeg dog gerne være med.
Kan du ikke kontakte mig på min email når der sker noget, for jeg er ikke så tit på eksperten mere.

Venlig Hilsen Ole Sandbæk Jørgensen, osj@dbs.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 10:34 #5
Jeg glemte at sige at jeg kan finde ud af HTML, og arbejder en del med Photoshop, så det er nok grafikken jeg skal beskæftige mig mest med, har du nogen tanker om udseende så skriv, men ellers må vi finde ud af noget i fællesskab.
Avatar billede brianc Nybegynder
21. februar 2000 - 11:21 #6
Jeg er med på at Sarte sådan en side op
Avatar billede thoeger Nybegynder
21. februar 2000 - 14:54 #7
my too....thoeger@bigfoot.com mest design mæssigt
Avatar billede brianc Nybegynder
21. februar 2000 - 14:56 #8
Brianc@brianc.dk
Avatar billede brianc Nybegynder
21. februar 2000 - 14:57 #9
kan også lidt asp.
Er er også godt til design
Avatar billede kirkeby Nybegynder
21. februar 2000 - 16:30 #10
Ang indtjeningen, så vil den blive delt lige over, men vi skal helst have nogle der vil betale for fremvisninger, eller pr klik til deres side, det skal helst være danske sider, da dette er formålet med siden, alle vil modtage deres eget login, idet man hurtigt kan se hvem der er ansvarlig overfor sabotage på siden, eller nogle der har fået kode på ikke lovlig vis.
Spacemaninc --> Du må meget gerne lave et foreslag til et design, men vi må ikke bare "låne" fra winfiles.com da Cnet har copyright på dette, og ideén var selv at lave noget.

Vi skal også skaffe drivere (fabrikant, enheds, version)

Hotellet kører fra 1 - 2 dage på www.winfiles.dk

ideén me dansk norsk og svensk var måske også en ide´ men det er noget vi skal tage stilling til når vi har sat vores mål
mvh Jesper Kirkeby
Avatar billede koep Nybegynder
21. februar 2000 - 17:13 #11
jeg er 100% med på ideen og ønsker at være med til den.
Send info på kp@computer-service.dk
Avatar billede dar Nybegynder
21. februar 2000 - 17:24 #12
Jeg er også med på ideen, men har ikke så meget tid.
(kan html, javascript og er temmelig god til at lave "efterligninger" af f.x.windows)
dar@sol.dk
Avatar billede graae Nybegynder
21. februar 2000 - 21:32 #13
kirkeby>> har du icq ?
Avatar billede kirkeby Nybegynder
21. februar 2000 - 23:23 #14
Graae --> Du kan kontakte mig på Uin 14541454

Jar --> Designet / Menuen må gerne have noget relation til windows, det ville være fint !

Mvh
Jesper Kirkeby
Avatar billede missing Nybegynder
22. februar 2000 - 00:05 #15
Kirkeby>>> jeg prøvede at finde dig på ICQ med 14541454, er du sikker på at du ikke har skrevet forkert nummer op ???
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2000 - 00:14 #16
Lyder ikke så dårligt, jeg går og pusler med en ligende tanke. Den skal blot spænde over mere end software, samt uddybende artikler omkring emnerne.
Avatar billede brianc Nybegynder
22. februar 2000 - 11:36 #17
Jeg er også 100% med på ideen.
icq: 18689270
email: brianc@brianc.dk
Avatar billede koep Nybegynder
22. februar 2000 - 11:43 #18
Min ICQ er forresten 7676973 hvis dette er nemmere for dig at skrive til den
Avatar billede kirkeby Nybegynder
22. februar 2000 - 15:51 #19
Undskyld, rettelse :
Mit icq nummer er 14541453 i stedet for 14541453
Avatar billede flashit Nybegynder
22. februar 2000 - 16:03 #20
Jeg er også med på ideen, og HAR tid.
Det skal nok være på design siden at jeg kan benittes.
webmaster@flash-it.dk
Avatar billede dar Nybegynder
22. februar 2000 - 17:09 #21
kirkeby>> Det er sguda de samme numre?
Avatar billede gozar Nybegynder
22. februar 2000 - 22:20 #22
Jeg har været igang, med et projekt lidt som du beskriver, bare hvor brugere selv tilføjer links og så vidre!! Jeg har stadig asp scriptet(er ikke færdig) hvis det kan intressere!!
Avatar billede koep Nybegynder
22. februar 2000 - 22:28 #23
gozar > jeg interrese mig for ASP og kunne da godt tænke mig at se dit script
Avatar billede kirkeby Nybegynder
22. februar 2000 - 23:48 #24
14541453 er mit icq nummer...  mit nickname er :  Jesper [JKP]
Avatar billede brianc Nybegynder
23. februar 2000 - 09:45 #25
du er addet til min liste nu :).
Ses på Nettet
Avatar billede gozar Nybegynder
24. februar 2000 - 09:37 #26
koep>>Det er enlig ikke noget særligt, men hvis du vil se det, så kom med en mail!!
Avatar billede intenz Novice
25. februar 2000 - 22:24 #27
Det bliver sku' et helvedes arbejde, men selvølgelig er jeg med...

Hvor mange forskellige scripts understøtter serveren?

email: mogenshoj@hotmail.com
icq: 13438571

- Intenz

Avatar billede bromer Nybegynder
28. februar 2000 - 16:15 #28
Ja det vil jeg meget gerne
uin: 36393143
rune-bromer@get2net.dk
Avatar billede zeno Nybegynder
16. april 2000 - 16:26 #29
Hej koep
jeg vil gerne se dit script
micronic@micronic.dk
icq 61045719
Avatar billede kirkeby Nybegynder
23. juni 2000 - 15:00 #30
spørgsmål annuleret